Bloggvänner

söndag 10 augusti 2014

♥ Söndag..


Hej hej
Semestern rullar på fyra låånga veckor
 stod framför fötterna..
Nu återstår en vecka för mig
både det ena o det andra står på programmet
om inte vädret vänder..
I går passade jag på att titta in till 
M O R
Sötaste pojkarna bus var nämligen där
:)))
Som Viggo sa
Mamma o pappa behöver va lite själva..
(i själva verket var de bjudna på bröllop)
Ja härliga gossar
Full fart
när jag åkte satt de i plurret
den ene i af..



Nu på morgonen kändes det helt plötsligt
att sommaren vänt lite blad
kändes både i luften o syntes
då det var mest grönt
Luktärtorna som förra året prunkade
längs armeringsjärnet

(förra årets)

är så fjuttiga i år men knoppar kommer
så trots massor av sol o vatten
ville det sig inte så i år!


Sen måste jag le..
en endaste gurka blev det
testade ju att ha en planta på
altanen..
Den får nog skördas med omsorg
:0

Hoppas ni har det gott därute
kanske börjar ni jobba i morgon
Ha en skön Söndag
Kram Jessica

8 kommentarer:

  1. Oh, lilla vän så underbara bilder på de små liven. Visst är det härligt, men fy tusan så fort det går.. Jag hinner inte med längre tycker jag. Men det får ta den tid det tager, så är det bara. Du är en duktig fotograf.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Njut nu av din sista sem vecka..och bara ha det gott!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. De är verkligen goa pljkarna. Tiden rullar på och det är bara att hänga på,Luktärtor är visst fjuttiga överallt i år. så även mina. trotts att de fått ett fint stöd att klättra på.
    Ha en skön sista vecka på sem.. Kanske vi kan ses vecka därpå?
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Klart att du fick åka och se till både mor och busfröna!
    Jag tycker nog att det känns lite höstigare i luften nu. Råare på kvällen. Typiskt höst... Men jag hoppas att du får en skön sista semestervecka! Själv börjar jag, under stor protest, att jobba i morgon bitti.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Halloj Jessica!
    Visst känns det lite i luften att hösten är på g. Men man får passa på att njuta så länge det går av solen. Förhoppningsvis så är sensommaren låååång. Njut av sista veckan.❤

    Kramar
    Ina

    SvaraRadera
  6. Hej vännen...härliga bilder du bjuder på:)
    Blommor och lite egenodlat är underbar njutning så här års...när det vänder lite till sensommar...men många varma dagar är kvar får vi hoppas :)
    Ha det gott vännen♡
    Kram Lollo♡

    SvaraRadera
  7. Roliga små killar, hihi....jaa vi har också fått lite svalare, idag har det regnat och vi har bara 20 grader....normal svensk sommar med andra ord (men vi har ju blivit så bortskämda i sommar)....ha det gott
    Bia

    SvaraRadera
  8. Åh den gurkan var inte liten den du:) jag har skördat massa minislanggurkor ifjol o i år,det blev massor! Jonu har det allt vänt lite,känns genast lite höstigt! Inte mej emot om jag sa vara ärlig,gillar att mussla inne o tända ljus på kvällarna! Kram fina du ♥ Gunilla

    SvaraRadera