Bloggvänner

torsdag 14 augusti 2014

♥ Fika med M..


Semestern går på sista versen!
 Börjar tänka tanken på jobb igen
att återgå till det vanliga gängorna
Det där med att ställa klockan etc..

Träffade Granarps M i dag
vi konstaterade att man lite sem
 från allt o alla dessa veckor
när man är på olika håll
men i dag fick vi iaf till en fika
Det var mysigt ,ett par timmars babbel
till denna utsikt!inte helt fel kan jag säga
:o


Vilken ynnest att få bo nära både natur
o vatten...
alla årstider i sin prakt
(jag tror man blir lite hemmablind)
shhh...säg inget högt...:)


Här sitter M själv
Dagavill blir man oxå
vill bara ha det till Fredag i dag
förstår de äldre som tycker dagarna går ihop
ibland
Kanske det är bra med att återgå
så det blir lite ordning!!


Vill tipsa om en film
som föll mig i smaken
Humor blandat med allvar
härlig o tänkvärd film
kolla..



Ha ett fint veckoslut
Kram Jessica

11 kommentarer:

  1. Hejhej!
    Ja lite uppochner blir det allt på sommaren....mat och sov-klockan är helt ur led ;)
    Så trevligt du haft det och det var verkligen vackert att få sitta där vid sjön...det förstår jag :)
    Ha det fortsatt gott nu vännen
    Kram Lollo♡

    SvaraRadera
  2. kan ju vara intressant, hon spelar ju så himla bra.
    Den förra gjorde ju sådan succe`
    lycka till i alla fall med arbetsveckorna, lilla vän

    SvaraRadera
  3. Go kväll vännen!
    Visst blir man lite veckovill...men det är ganska skönt ibland..kan ju bara bero på att du haft semester och verkligen kopplat av! Vilken mysig fika, alltid trevligt att träffa goda vänner!
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Mysigt! Ja nu är det snart slut,vips så var hösten här känns det nästan som! Jag vill verkligen stoppa tiden nu:) vi har haft en härlig kväll hos oss:) ha de gott..kramiz

    SvaraRadera
  5. Härligt med brygghäng. dagarna är fin nu när man an vara ute utan att leta skygga.Vi kanske kan få till en dag nästa vecka är ensam hela veckan. lite kul med besök då.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en trevlig helg. Kram Titti

    SvaraRadera
  7. Det låter som en mysig stund! Hoppas du har möjlighet att njuta dom sista dagarna innan jobbet väntar.

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Härligt att bo nära natur o vatten;)
    Önskar dej en trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  9. kikar in och önskar dig en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  10. Underbart med sjöutsikt, o härlig känsla när dagarna flyter ihop o man blir veckovill ;) Jag har jobbat denna veckan, o har ännu inte kommit ifatt mig själv...tror de tar en vecka till..! Ha en härlig LÖRDAGSkväll ;)) ♥ Kram fia

    SvaraRadera
  11. :) Kikar in och säger hej. Jag har jobbat min första vecka. Det känns bra efter en underbar semester. Ska försöka komma i gång med bloggandet, saknar det. Kram Katarina :)

    SvaraRadera