Bloggvänner

måndag 18 januari 2016

♥♥ Baluns för hela slanten...

 
Ja då har vi firat "gubben" som fyllde
50 år och svärmor 85 år
tänk att fylla samma dag :)
 
så här har varit mycket stök o fix innan
 och lika mycket efteråt :)
 
 
En utav de fina blomstergrupperna
som man kan njuta av här hemma
mormor syns i bild..
 
 
Erika min brors tjej är en fena på att
dikta i hop roligheter
här är ena sidan utav talet...
 
 
Grekisk familje bicka beställde vi
super gott.....

 
Här fastnade jag svärmor och min farmor
 
Potpurri av en del av gästerna
 
 
skall kika runt till er framåt veckan
hoppas ni har det bra i vinterland
Kram Jessica



14 kommentarer:

  1. Då får du gratta gubben din i efterskott. Det låter gott med grekisk buffé. Det är praktiskt att beställa hem mat.Gott är det oftast också.
    Ha det så gott själv i vinterkylan
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. God morgon!
    Så bra, att kunna slå ihop födelsedagarna! Förstår att det var en trevlig kväll, med härligt sällskap och god mat! Kram, Annika

    SvaraRadera
  3. Jaa grattis till alla som hade något att fira. Så
    gott det såg ut, allt du dukat nupp. Förstår astt alla var nöjda. En trevlig 50 årsdag, herre min ge
    det är 35 år sen man fyllde det. ha det bra

    SvaraRadera
  4. Härligt med kalas ;))
    Och grekisk mat är gott...
    Ha en fin kväll !
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Vilken bra ide att beställa Grekisk buffe, ser väldigt gott ut.
    Ha en bra dag!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Härligt med kalas, alla träffas och myser tillsammans.
    Hoppas du har en mysig fredag.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Vilket kalas! Och födelsedag samma dag inom familjen.
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. :D Vad roligt med kalas. Jag finns på instagram, men går väldigt sällan in där. Glömmer bort det. Jag kallar mig JinaOlofsson :) Ha en bra dag. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  9. Hej min vän.
    Vilken fantastiks dag,så kul med stora festligheter och mycket folk :)
    Hoppas allt är bra med dig finaste vän.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Firar ni fortfarande eller har du också gått till Instagram, hoppas Du inte blivit dålig.
    Saknar Dig. kram Hajan

    SvaraRadera
  11. Länge sedan jag hörde något från dej ??...hoppas allt är bra med dej ;)
    Trevlig helg !
    Kram bia

    SvaraRadera
  12. lilla gumman, vi saknar Dig. har du också gått över till Instagram ?
    Eller vill Du bara vara i fred

    SvaraRadera
  13. Det ser ut som ett riktigt trevligt kalas!
    Hoppas allt är bra med dig!

    Ha de gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. Kalas är alltid trevligt :)

    Kram Maidi

    SvaraRadera