Bloggvänner

söndag 6 december 2015

♥ Andra Advent..

 
Hej så här i Regn rusket!!!
Kan bara säga fyy!!
Men i skrivande stund ser jag att det lovas
sol i morgon härligt!!
 

 
Var en sväng på Stallqvarn och den lilla
trälådan "Julkramar" inhandlades
och fylldes med smått o gott
Där fanns så mycket juligt o mysigt
Så även en julklapp inhandlades
(en av de få)
 
 
En slinga hamnade i dikesgranen granen
Tänk så mysigt med alla ljus belysningar
i hus o hem..
 
 
I fredags var jag o en kompis på
konsert med Mustasch
det var kul
Här laddar vi upp :))
Vilket hålligång det var!!
 
Håller ju på att se Downtown Abbey
så nu blir det ett avsnitt
Ha en fin vecka
Juliga kramar Jessica


 

6 kommentarer:

  1. Här har det också regnat nått otroligt, men i morgon blir det bättre... Här har det inte blivit något besök på julmarknader eller andra aktiviteter. Tar emot att gå ut i detta väder.
    Ha en bra vecka!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Ja nog får man hålla i sig och mössan när man går ut, ingen lång tur idag bara till Willys igår var jag till kolonin och såg så att allt var ok.
    Har bakat bullar idag sen sa armen nej stopp så nu slöar jag bara resten av kvällen
    Ha det gott i veckan
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Vad trälådan verkade både rolig och trevlig. Julkramar kan man
    ju aldrig få för mycket av. Just nu har vy 7+ grader, men oj vad det blåser, såg på Nobelserien på ettan, men det blev svart ett tag i bildrutan, så det blåser nog på fler håll. Visst har vi fått konstigt väder.
    kram från Hajan

    SvaraRadera
  4. Besökte Stallqvarn för några helger sedan. Kan tänka mig att det är lite trångt där nu. Den lådan var jättefin! Har du besökt nya loppisen på Gräshagen? Min son har gjort fina och billiga fynd där så dit måste jag någon gång.
    Ha en fin vecka!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  5. Tjena Jessica !!
    Fint med liten gran i korg...det skulle jag också ha ifall vi skulle haft gran...men det ska vi inte, hihi...har inte plats, haha...ha en fin kväll !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig kramlåda!
    Jag är nu tillbaka hemma i Wales, fast julstämningen har inte riktigt infunnit sej ännu.
    Ha det bra!

    SvaraRadera