Bloggvänner

lördag 10 oktober 2015

♥ Hej svejs..


Oj vad det går...
Har nästan glömt bloggen eller kommit av mig rättare sagt
Hur som helst är hösten  här i sin fulla prakt

Tog mor med mig på en torgrunda 
bland blommor och grönsaker och diverse ..


Det är något visst med torget på Lördagar
fast det inte är som det har varit..
Många av de äldre knallarna har försvunnit
och den yngre generationen tar inte vid..



Fick fina rosor av 
M O R



Här har vi henne förresten 
:o


Ha en fin forts på helgen
kram kram Jessica


10 kommentarer:

  1. Och jag är en dålig besökare på torget just nu när jag bor på kolonin. Idag har varit en otroligt fin dag här inte alls kallt jag har fikat ute och jobbat i landen så skönt det var. Visst saknar jag lördagarna på torget och fikat efter,. Det får bli nu när jag flyttar hem det börjar bli dags för det. Vattnet stängs av om någon vecka vid våra hus men toan är öppen så vi kan ju vara här länge till ändå på dagarna.
    Ha en fin söndag
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Det var roligt att Du är tillbaka igen, man hinner liksom inte med ibland med bloggen. Så roligt för din mamma, hon såg ung ut din mor, så roligt det måste vara. Jag vet ju hur glad jag är åt mina två-
    trevlig helg, i morgon skall jag på dop redan kl 11.00
    vi kanske ses.

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    Härligt med lite torgmarknad! Jag önskar att vi hade haft det lite, här också!
    Kul att hitta på lite, med sin mor!
    Önskar dej en fortsatt härlig dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Det var riktigt trevligt med torget besök ,det händer inte för ofta nuförtiden! Mycket höstfägring för ögat bjöds det på! Kram/ mor

    SvaraRadera
  5. Vad ni är lika du och mamma :) Roligt och säkert uppskattat att göra saker tillsammans bara du och hon. Önskar dig en bra och trevlig vecka. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  6. Ja ibland hinner man eller har ingen inspiration över till bloggskrivandet men det är ju så det är för de flesta. Ibland vill man bara läsa vad andra skriver. Tänk att jag aldrig tar mig in till torget! Är ju mysigt och så, men jag är väl för morgontrött...
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  7. Härligt att göra saker tillsammans, en dag på torget låter underbart.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Det låter som en härlig dag! Ni är lika ni två:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Tycker det verkar vara några stycken bloggerskor som tappat stinget, hihi....eller har dragit ner på bloggandet...du är inte ensam ;)
    Undra om jag också kommer att tappa stinget, hihi....man vet aldrig, men just nu känns det nästan som ett "jobb" och jag gillar det ;))
    Ha det gott !!
    Kram<3

    SvaraRadera
  10. Åhh va mysigt med torghandel, det finns inget sånt där jag bor.
    Jag skulle frossa i det varje helg om det fanns här :)
    Hoppas allt är bra med dig.
    Ha en fin fredag o stor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera