Bloggvänner

söndag 26 juli 2015

♥ Lill Lindfors..


Hej i regnet..
Andra semesterperioden fortsätter väl inte
med något höjdarväder heller..
kallt o regnit
Sommar sommar sommar
(Ja det kan man säga det)

Hur som helst så fyller lille V
5 år  i dag så hipp hipp hurra

Vi ringde och sjöng i falsett förut :)



Lill Lindfors
Som rubriken lyder
Nu har vi planterat den

I REGNET

Så nu får den väl en bra start ;)
Vi skall utöka med ett armeringsjärn
och vinkla det lite..


Här är jag grävar tagen..


Bilden är från 2012 då vi grävde ner det första
det ser så futtigt ut tycker jag nu
:0



I em/kväll tänkte jag ta tag i någon av dessa
böcker..
Nämligen inte en enda har blivit läst
i sommar..

Ny arbetsvecka framför fötterna
6 dagars dessutom

Ha det gott kram kram
Jessica



3 kommentarer:

  1. Börjar med att säga Grattis, till födelsedagsbarnet!
    Ja du detta väder...vet inte vad jag skall säga! Jo, blåst och kallt det har det varit dom flesta dagarna!
    Jag gillar Kristina Ohlssons böcker! Ha nu en fortsatt mysig kväll! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Det blir fint framför fönstren med armeringsnäten rosen är så fin och om den trivs kommer den att blomma så mycket.
    Ha det gott ( vi ses imorgon)
    kram Meta

    SvaraRadera
  3. lyckliga gatan gav jag bort till en vän, det var för mycket för mig,
    skall inte köpa sådana deckare mer.
    Så inni helsicke rått.
    men min kompis tyckte den var bra och kunde inte lägga ifrån sig den
    så olika ärv, som väl är.

    SvaraRadera