Bloggvänner

fredag 10 juli 2015

♥ Innsbruck..



"Ovan det berömda"
    
Hej hej    
Nu kommer mera bilder :))
Denna gången från 
Innsbruck
Vi bodde ca 6 mil därifrån


En mycket trevlig stad
med små mysiga butiker
fina hus och Alperna
skymtandes i bakgrunden..


Även denna dag hade vi ca 32-34 grader
så det var svettigt!!
och många liter vatten gick det åt
:o
Kan säga att det fanns massor av mysiga
matställen o fik..


Ja som ni vet

 gillar ju jag fina hus dessa var målade med keruber


Vilken Arkitektur..


Denna bilden är från 
Alpbach
När vi var sådär 1850 m upp
käkande glass liggandes i solstolar
 med Panorama utsikt
Undebart!!

Just nu i skrivande stund
har vi 14 grader brrr
så det känns långt borta..

Med detta önskar jag er en fin helg
Kram kram
Jessica

9 kommentarer:

  1. Go kväll!
    Underbara bilder igen! Så vackert och förstår att ni haft det ljuvligt! Ja du vädret här hemma är ju som det är. Men i dag har jag varit på kusten och där var det strålande sol!! Ha en fortsatt underbar kväll! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, förstår att ni har en underbar semester.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Skallvisa en annan gång vad jag eller vi köpte där. En tavla från den
    gata du visade. Min soppterrin köpte jag där också, bara för jag ville
    och att den var där ifrån. Härligt med minnen. det är det enda jag
    har att komma ihåg. kram och tack för dina fina bilder och att
    vi får vara med- Det var på 8+ talet vi var där.
    kram Hajan

    SvaraRadera
  4. Kul med lite kända bilder, det var ett tag sedan jag var där.
    Ha en fin och bra helg du med nu skiner solen och det är rätt skönt idag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  5. Vad kul att få se Innsbruckbilder! Jag har varit där många gånger som reseledare och det är en fantastisk stad.

    SvaraRadera
  6. Har inte varit där, men det ser fantastiskt ut ! Ha en fortsatt fin semester! kram/ mammi

    SvaraRadera
  7. Ja men visst är de där fasaderna härliga?! Och att komma upp på de vackra höjderna är en höjdare! (Ha, ha...) Det är så grymt vackert! Skall ta till mig dina tips.
    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Underbart vackert med dekorerade byggnader & milsvid utsikt <3 bra restips där! Kram Fia

    SvaraRadera
  9. Så fint där är! ♥ Ska ha det i åtanke nästa gång jag ska på tur ❀
    Ha det gott!
    Kram Lily

    SvaraRadera