Bloggvänner

onsdag 17 juni 2015

♥ Trevlig em/kväll..



Hej i regnet!
Tänk vad fort sommar känslan försvinner
känns som man inte vill ha regn igen!!

I em/kväll blev jag bjuden på
smarrig räkmacka o kaffe
hos Nettan

Så tack igen :))


Nää inte kunde vi sitta på balkongen
(knäppte några kort)
hon har så fint o pyssligt

 Blommor o kryddor o jordgubbar
o smått o gott
trängdes i kapp..


Ett gulligt litet växthus




Tänk bara 3 arb dagar kvar
Bara Midsommar helgen som skall
 avklaras först
Längesedan man jobbade tom en Söndag
innan huvud semestern
men det får gå det med

När har ni själva semester?!

Ha det gott kram Jessica


12 kommentarer:

  1. Åh så mysigt hos väninnan.Hade ej sagt nej till goda räkmackan,verkligen älskar räkor!! Jasså du jobbar midsommar också?Jobbar dygn fre o sön men det går det med:) Går inte förrän vecka 29 men har alltid tur och börjar o slutar sem med ledig vecka:) Trevlig midsommar på dig vännen med eller utan regn! Kram Gunilla

    SvaraRadera

  2. Den räkmackan såg jättesmarrig ut!
    Nu har sommarlovet börjat för min del och ska ut på otäcka vägarna för lite äventyr denna midsommarhelg. :)

    Trevlig midsommar!

    Kraam ♥
    Ina

    SvaraRadera
  3. Men varför regn på midsommar? Vilken tråkig känsla när man får duka upp midsommarmaten i köket:) Vi ska väl försöka att gå ner till våran festplats och dansa och hoppa till små grodorna iaf,hoppas bara vi kommer iväg mellan skurarna.Önskar dig en fin midsommar trots regn,och efter regn kommer ju alltid solsken:) Ha de...kramiz

    SvaraRadera
  4. Go kväll!
    Härligt att det snar är semester, för din del! Smörgåsen såg väldigt god ut..och visst är det mysigt med trevligt sällskap! Ha nu en fortsatt skön kväll, och vi håller tummarna för..att det iaf inte regnar i morgon!! Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att du har semester snart Jag får ju ingen sån längre Hihi.
    Ha en fin midsommar först
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Mysigt med fika men inte skönt att sitta ute nu.... Hoppas du får en bra midsommarhelg, trots jobb, och en härlig semester. Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Gott o mysigt på bilderna, det ser iaf ut som sommar (även om det regnar o är kallt) ;) trevlig midsommar önskar jag dig, o en härlig semester efter helgen med! Kram Fia

    SvaraRadera
  8. Hej på dej min vän !!!
    Jaa nu är det midsommar i morgon...och jag önskar dej en väldigt fin sådan ;))...hoppas solen tittar fram också ;)
    Kramis bia

    SvaraRadera
  9. Räkmackor unnar vi oss i bland och det är så grymt gott. Önskar dig en riktigt skön, trevlig och Glad Midsommar. Hoppas att solen skiner på dig. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  10. Finaste Jessica
    Tack snälla för att du kikar in hos mig titt som tätt.
    Jag hoppas att allt ä bra med dig och att du får en underbar midsommar med dina nära o kära.
    Storkram
    Jessica

    SvaraRadera
  11. Jag började min semester i Onsdags.Mysigt väder....eller hur? ;) Trevlig midsommar på dig!!! Kram Ulrika

    SvaraRadera
  12. vill bara vara med och önska en god fortsättning.
    Det är så roligt just nu skiner solen igen på vår lilla jord.
    Det får man vara glad åt, var faktiskt glad i går med, MEN DÅ
    REGNADE HELA J-- LA KVÄLLEN- Så är det bara-
    hälsar Hajan

    SvaraRadera