Bloggvänner

onsdag 8 april 2015

♥ Här sitter jag...


Hej på er..
Ja här sitter jag o har det bra :)
Nybakad bulle o kaffe på kvällskvisten
Måste ju provsmaka
Gasolvärmaren på altanen är påfylld
så jag hamnade där
Med Camilla Läckbergs
Lejontämjaren
tänk ynka 25 kr på bokrea
halva rea priset
och när de kommer ut kostar de
150-200 kr..


Det blev som sagt bullbak om det kommer 
oväntat eller väntat besök :)))
Det fanns liksom inget i frysen


Penseer tröttnar jag inte på
tycker nästan alla är fina var för sig
fast ofta snöar man in på samma färger

Hoppas ni har det gott i vårsolen
Och det bästa av allt!!
Det skall fortsätta...

Ha det bäst så får vi se när vi
råkas
Kram kram Jessica


8 kommentarer:

  1. Mums nybakade bullar fick ju jag med när F. var här.Nej men så är det vårblommor är svårt att undgå i alla butiker.Hittar alltid någon fin färg som det står Meta på. hihi.
    Ha det gott i slutet av veckan
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Åh vilken mysig stund du haft!!
    Ljuvligt, dels med nybakade bullar och sen boken!! Gäller verkligen att njuta av livet!!
    Ha en underbar dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  3. De bullarna såg verkligen goda ut! Har aldrig lyckats få till såna där snurrbullar...jag gör rulle o skär skivor o lägger i formar. Dina ser så proffsiga ut!
    Ha en fin dag!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag sugen på nybakade bullar..gah!
    Och penséer har jag inte satt ut ännu....vädret är så underligt, hihi...idag blåsigt och varmt...nästa dag vindstilla och kyligt, haha...nä jag väntar ett tag till jag.....
    Kram bia<3

    SvaraRadera
  5. Så jättesöt Kaffemuggen var med lilla Ekorren på.
    Jag har ocks¨tagit kort på mina bullar jag bakade förut i dag,
    Men de får komma med nästa gång.
    kram Hajan

    SvaraRadera
  6. Det låter som en underbart skön och god stund hos dig! Njut av helgen också nu.
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  7. Så goda bullarna ser ut
    ha en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  8. Gott med bullar, är de nybakta är det bästa fikat kram o trevlig helg! / Fia

    SvaraRadera