Bloggvänner

söndag 13 juli 2014

♥ Från mitt fönster..


Hej!
En hälsning från ett regnit Jönköping
Här börjar krafterna sakta återvända...
Fortfarande jobbiga nätter även om jag fick
Coccilana (stark host medicin) utskrivet 

Sen råder extrem trötthet
Så ett myrsteg framåt..
Nu längtar jag bara efter vardagliga saker!!
(utan hosta)
(skall tbx o ta sänka i morgon)

Kan säga att det har blivit många filmer i soffan
Vi har Netflix  för 78 kr i mån
Inte de allra senaste filmerna men en del väl värt att se
många gamla godingar
(varvat med b filmer)

Någon jag fastnat för är
Varg Veum


Riktigt bra faktiskt!!


Även sett gamla godingar som
Van Veeteren

Ha en fin Söndag kväll
kram Jessica





10 kommentarer:

  1. usch vilket elände..minns att min dotter fick lite skakningar av den hostmedicinen.Så den är nog ganska stark..
    krya på dig..sitter mest och kikar på tv har inte heller kunnat göra så mycket,men sakta men säkert går det framåt.Skaffade oxå Netflix men tycker mest det är gamla repriser..Ha det så bra vännen...kram

    SvaraRadera
  2. Men lilla vännen det där låter bara jobbigt. Hoppas verkligen att det har vänt nu. Det är skönt med en regnig dag emellanåt. även om inte alla tycker så. Krya på dig nu så du blir pigg till semestern.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Usch det låter jobbigt för dig. Krya på dig. Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Regn här också.
    Men du...nu hoppas jag snart att du blir frisk...och att hostan ger med sig!! Skönt att du tål och klarar av Cocillana! Jag klarar den inte!
    Skickar nu stora Krya på dej Kramar!!! /Annika

    SvaraRadera
  5. Go kväll!

    Regnigt hos mig med idag. Trist att du fått en så jobbig förkylning. Krya på dig.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Regnigt hos oss också idag, men solen kommer säkert till semestern? =) Men stackars dig som fortfarande har kvar förkylningen, hoppas den ger med sig snart!
    Krya på dig!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Jobbigt att vara sjuk mitt i sommaren, men hoppas att du snart är återställd. Krya på dig. Ha en ny fin vecka, kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Så härligt att Du känner Dig lite bättre, men det brukar
    taga tid sådana saker, men jag hoppas på en bra
    rekreation för Dig.
    Ha det så bra det går önskar Hajan

    SvaraRadera
  9. Tråkigt att du är hängig, men bra att du fått den enda hostmedicin som hjälper ♥ Kanonfint i trädgården med armeringsjärn, bra idé där! Krya på dig, hoppas du får njuta halva juli iaf;) Kram fia

    SvaraRadera
  10. Hoppas NU att du är piggare! tråkigt att bli sån mitt i sommaren!Fiint från fönstret minsann:) Kramelikram gunilla

    SvaraRadera