Bloggvänner

måndag 7 april 2014

♥ Plåster på såret..


Gokväll!
jobb helgen gjord 
wi hoo
Vad som däremot nästan tog kål på mig
var i Fredags kvälls small det till i munnen
Tappade ingen lagning
utan tanden gick av på mitten
men satt kvar
så typiskt
 När allt stängt!!


Så bara att härda ut tills
de öppnade kl 7 i morse
 så jag kunde få en tid
det var tandspetsen som gått av mot käkbenet
så det blev att ta bort o provisoriskt lappa ihop
inte nog med att pengarna flaxade iväg
på köpet kom världens tandvärk!!
så hem efter jobbet o ta ett par alvedon
 och slumra en stund

Sen kändes det bättre
Emil ville övningsköra en sväng
så vi for ut till Höglunds blommor
Emil skojade och sa
Ja jag hittar minsann till alla 
Blomster affärer
Backamo Curenstam Höglunds
Plantagen mm..


Ja en blomma tröstar alltid 
:0
kornett blomman "streptocarpus"
fanns då i alla färger
det blev två i af
efter mycket velande om vilka jag skulle ta
ja det blev en kort tur
orkade inte mera..

Bild lånad på nätet

Hoppas ni får en fin vecka
kram från
Blomster tokan
Jessica



5 kommentarer:

  1. God dag, God dag , De rara påsk-sakerna kom i dag.
    tack snälla du. De små Hjärtana hänger jag i min lampa över bordet, hänger också upp ett par band där med. Tack skall Du ha, Så vacker handstil du har också. I dagkunde vi inte promenera här har det regnat nästan hela dagen.
    Men man har ju alltid något att göra. Så dagen går ju i alla fall-
    kram Hajan

    SvaraRadera
  2. Stackars dig med tanden! Fina kornetter må jag säga! En liten tröst iallafall! Kram mams

    SvaraRadera
  3. Neeeejjj!! Så hemskt med tanden!! Det där är min stora skräck och jag är livrädd att min tand som är trasig redan ska gå sönder ännu mer!! Visst borde jag har gått till tandläkaren för länge länge sedan men jag skjuter upp det... tycker det är så hemskt..

    Klart du ska köpa blommor! det är du så värd! :) Och bra att sonen din kan alla vägar till blommorna ;))

    Jag blev smittad av förkylning i helgen när jag jobbade.. Förstod att det skulle gå så..Suck! Hänger som en trasa här. Tänker kura ihop mig i soffan.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  4. God morgon!
    Så trist, när tänderna går sönder! Precis som du skriver...man ser pengarna flyga iväg.
    Hoppas att tanden blir bra..och att du slipper tandvärken!
    Ha nu en mysig tisdag! Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Åh tandvärk är inte roligt. Knappt att alvedon hjälper men hoppas att du mår bra nu. :) Ja tänk att man alltid kan vägarna till vissa butiker. hihi Måste vara inprogrammerat i generna. haha

    Må så gott!
    Kramis
    Ina

    SvaraRadera