Bloggvänner

torsdag 24 april 2014

♥ Hej hej..


Dessa pärl hyacinterna är så intensivt blå
finns ju i lite olika nyanser..

Nåväl! veckan har som vanligt rusat fram
tycker nog de flesta antar jag
:0
Här kollas garderoben inför
en tjej weekend

Som vanligt har man massor men inget
så där..
alltid när man skall i väg så är det
en mellan årstid
Världsliga problem va!!
Blir i vilket fall Jeans
det går till allt


Kommer ni i håg dessa?!
(som jag köpte i höstas)
Jag som köper saker/kläder/skor när det är fel årstid
för att ha näst kommande säsong...
hi hi
De har kommit fram nu
så passande!!

Förhoppningsvis håller vädret i sig
det är ju ett stort plus
vad man än skall göra

Det skall hur som helst bli kul

Bilder kommer förmodligen sen

Trevlig helg 

kram kram Jessica




10 kommentarer:

  1. Det kommer ju att bli jättetrevligt och roligt,
    det är klart vi vill se bilder sen, åtminstone jag.
    Så kallt det känns igen, jag har nyss dragit för mina tutor på balkongen. Ja de sa ju på tv TT det skulle bli nattfrost men klockan är ju 14,50.
    ha nu en trevlig kväll önskar Hajan

    SvaraRadera
  2. hej!
    Visst är det så med kläder...! Garderoben svämmar över, och ändå har man ingenting!! Hi hi
    Ha nu en härlig weekend!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Så kul med en tjejkväll... snygga skor.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Visst är det konstigt med kläder...garderoben är full men inget att ta på sig. Riktigt snygga skor du hade på lager.

    Må så gott och njut av din tjejhelg.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Det där låter spännande och ha det så gott på träffen,Själv skall jag premiärbo på kolonin.
    Ha en fin vecka
    kram meta

    SvaraRadera
  6. Hej Jessica!

    Det låter ju jättekul med en tjejtripp! Hoppas på många bilder och jag måste få önska dig en toppenhelg!

    Kramar ~ Ina

    SvaraRadera
  7. Så skoj med tjejträff...skulle behövas här också känner jag, hihi....snygga skor särskilt till jeans ;)
    Ha en fin helg och tjejträff!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  8. Hej min vän.
    Oh va kul med tjejträff :)
    Skorna är superfina... Jag är precis som du... köper fel årstid :)
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Vad härligt med en tjej weekend! Snygga skor också och jeans passar till allt och funkar för det mesta :-)
    Hoppas ni får det riktigt roligt i helgen
    Kramar Anneli

    SvaraRadera
  10. Det låter himla kul men en tjej weekend!
    Hoppas ni får det riktigt trevligt med massor av surr och skratt!

    Kram Marie

    SvaraRadera