Bloggvänner

onsdag 5 februari 2014

♥ Bloggat i..


Nu i Februari är det 3 år sedan jag började blogga
här på blogspot,innan dess fanns jag på blogger
sen 2009

Det har varit/är så roligt
med alla fina bloggar o härliga inlägg
och framför allt alla fina blogg vänner
Lite märkligt det här med cyber världen
för man följer varandra genom vissa bitar
av ens liv,såklart är det bara en bråkdel
av det,men ändå!!
Det roliga är att få små hälsningar
och positiva kommentarer om ditt o datt
och ta del av era fina bilder och många
Tips o delar av erat liv ..



Några utav de första som lämnade kommenarer
hos mig är
Hanna "Blommor i fönstret"
Britt "Lilla rummet"
Agneta "Agnes o vendela"
Gunilla "Gunillas ljusglimtar"
Ulrika "Älskade pion"
Agneta  "Nyanser av vitt"
Fröken Tindra "rosor och kaprifol"
Susanne "Vita falkens lantliv"

Alla ni lämnade en kommenar under Feb 2011
mitt första stapplande inlägg på blogspot
hittar ni
 Här

Det allra första från 2009 hittar ni

Sedan har ni ramlat in undan efter undan
Annika med bloggen Änglarna finns kom nog inte långt efter 
:0
Hur som helst alla är lika välkomna
Flera av er skulle jag känna igen om man träffades på gatan
andra inte..
:0
Hoppas på ett lika härligt nytt Blogg år
kram  från en förkyld (igen)
 Jessica



18 kommentarer:

  1. Det är verkligen kul att se tillbaka och minnas det man träffat på och lärt känna, en del känns som man alltid känt andra har nyss gjort sitt inhopp i ens liv. Men sååå kul det är, Lycka till i fortsättningen Vi ses och hörs
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Grattis till dina fina bloggår!! det har du gjort bra :)

    Kram och krya på dig!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Grattis till tre bloggår. Visst är det härligt med alla fina människor man möter. Nya kontakter som ger inspiration.

    Må så gott och krya på dig.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Oh my god...tre år....men det går fort...jag har hållit på sen maj 2012......men det är ju så roligt....men om 10 år vet jag inte, hehe.....ha en fin kväll och morgondag....
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Det är roligt att blicka tillbaka ibland, o tänk vad tiden går fort! Kram mammi :-)

    SvaraRadera
  6. Grattis till dina 3 år i bloggens värld
    jag är på bättringsvägen så jag gör ett försök att arbeta till helgen
    ha de så bra och krya på dig
    kram Rosa

    SvaraRadera
  7. Grattis till dina 3 bloggår vännen :)
    Man har fått så många fina vänner där ute i vida världen♥
    Krya på kramen♥

    SvaraRadera
  8. Grattis till dina 3 år i blogglandia!

    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Börjar med ett Grattis, till din mysiga blogg!
    Tackar även för att bli omnämnd i den!!
    Ja du, visst är det kul, att man "lär känna" så många som man aldrig skulle göra annars!
    Krya nu på dej vännen, och ha det så gott du kan!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Grattis till dina 3 bloggår! *HIPP HIPP HURRAAAA!*
    ♥ Kram & Trevlig kväll! ♥

    SvaraRadera
  11. Grattis till tre år med bloggen! Hoppas du fortsätter blogga i många, många år till så att vi får fortsätta läsa dina fina inlägg. Man blir lika glad varje gång man tittar in här. =)
    Ha en härlig helg!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  12. Grattis till till år som bloggerska,det har du klarat med bravur:) Ser fram emot tre nya år! Önskar dig en fin helg..kramizar

    SvaraRadera
  13. Grattis lilla bloggvän, Jag började också 2011, så
    fort tiden går. Men jag älskar min blogg och era bloggar, ett härligt liv vi lever i-
    Trevlig Fredag nu med både OS och På spåret.
    Vilken Fredag

    SvaraRadera
  14. Usch, du får krya på dig! Bädda ner dig och drick thé. Kolla på film eller läs en bok (eller blogg!:))
    Februari borde strykas ur almanackan!! Enda sättet att ta sig förbi är just att ha lite olika projekt tycker jag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Grattis bloggis! ♥
    Krya på dig!

    Kramar
    Ina

    SvaraRadera
  16. GRATTIS till tre år här! Ja va kul att jag var bland de första,kommer väl ihåg det också! Tyckte /tycker så mycket om ditt blogg namn..Änglarum ♥ Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  17. Grattis till åren som bloggerska, fortsätt med din underbara blogg.
    Krya på dig!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  18. Ja jag älskar att pyssla. Just nu håller jag på med en mixed media journalingbok :-) Ha en trevlig helg & krya på dig. Kram Titti

    SvaraRadera