Bloggvänner

måndag 6 januari 2014

♥ Filmer..


Blir det en hel del av här på
kvällarna!
tycker det är svårt att hitta kanon filmer
eller så har man sett så många bra
:)
Frozen Ground
är lite av en katt o råtta lek
i jakten på en seriemördare
den var helt ok!
 Det skrämmande var att
att det har hänt i verkligheten!


Ovanstående film
är inte lika bra som den första
(enligt mig)
men helt klart sevärd
många roliga kommentarer o scener
 av detta härliga gäng!
Man blir liksom glad..



Nåt som alltid går hem här
är  Maria Werns filmer
(efter Anna Janssons böcker)
lite lagom spänning o Gotlänsk idyll
Eva Röse är ett stort plus!!




Snabba cash 
"Livet Deluxe"
tyckte jag inte var så bra som de två första
detta är den sista!
rörig handling,svårt att hänga med
för min del
Har ni något bra film tips?!


Ha en fin 
Trettondag
här blir det kvälls jobb

kram Jessica







12 kommentarer:

  1. Tack för tipsen! Den där översta filmen har jag inte sett.
    Det kan hända att det snart kommer filmtips på en
    blogg nära dig :)
    Jag har nyligen sett två bra romantiska filmer, om det kan va nåt?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är ju en riktig film älskare ! Tyckte inte snabba cash heller var bra .Men dom andra var bra ! Ha du sett den senaste Maria Wern ?Den var kanon tycker jag .Heter Först när givaren är död ! Ha en skön måndag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Ja många filmer blir det när det är helg så många dagar. Jag har inga bra filmtips att dela med mig av tyvärr. Av dina tips så är det bara den andra filmen jag sett. Kul kommentarer men dålig handling.

    Må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Jag tyckte att Frozen Ground var riktigt bra!!
    Jag har tips på en riktigt bra film!
    den heter "Prisoners"
    Ha en fortsatt mysig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Har inget bra filmtips...men ikväll ska jag börja se nya avsnitt av Sveriges mästerkock , tycker den är så bra ;)))...inget film tips precis haha.....
    Kramis bia

    SvaraRadera
  6. Vi har sett flera filmer nu under ledigheten och helgerna. Men bara Walt Disney filmer. Massor av roliga barnfilmer. Har precis skaffat viaplay och då kan vi ju se filmer från 2013 och inte bara gamla filmer som i netflix, som vi hade tidigare.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  7. Att se på film det är nåt jag aldrig gör, förr tittade jag på deckare men inte ens det gör jag nu. Undrar vad jag gör egentligen??
    Ha en fin vecka lite kortare än vanligt.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  8. God fortsättning till dig !
    Tack för din goa kommentar hos mig, jag stannar kvar även om det inte blir så ofta då jag tycker att jag inte har ngt att skriva om. Är ju mycket mer på instagram då det går fortare och smidigare än att Blogga.
    Ha det så gott.
    Kramar Pernilla

    SvaraRadera
  9. God fortsättning och tack för filmtipsen.
    Kram kram! ♥

    SvaraRadera
  10. Maria Wern går alltid hem. Men jag tittar faktiskt inte så ofta på film. Men tack för tipsen :)
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  11. I jul och nyår har det blivit en hel del filmer....mysigt tycker jag.Ha en fin vecka.Kram Ulrika

    SvaraRadera
  12. Oj.. så många filmtips Tackar!

    Önskar dig en skön helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera