Bloggvänner

måndag 28 oktober 2013

♥ Regnig Måndag..



Börjar veckan med en sem dag
skulle haft lille V
men han blev sjuk igen
 den lille stackaren
Så i stället blev det en 
övningskörnings tur i regnet
lite koll i möbel affärer
eftersom Emil ska få lite
upp rustning i sitt rum..


Lite god doft
för att få mysfaktor i huset
:0

 

Sen blev det även
Lussekatte bak
Blev aningens sugen efter att
Annika
"Änglarna finns"
hade bakat..



För första gången har jag några
 med pärlsocker på
(som vanligt inga russin hemma)
Nu ska vi smaka varsin kuse
 Och höra på
smattret på rutorna
Hur har er vecka börjat?!

må så gott
tack för ni kikar in
kram Jessica


14 kommentarer:

  1. Det där såg ju riktigt smarrigt ut. här sitter jag och kurar efter en tur till kolonin för att kolla innan det blir blåsigt onödigt om det blåser till grannen.
    Ha en fin tisdag
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Go kväll vännen!
    Se där...då blev det lussekatter...visst är det gott!!? Åhh det andra ljuset doftar verkligen jul...fniss...har det som vaxkakor..!
    Ja du...nu gäller det att "kura skymning" och tända massor av ljus!
    Ha en fortsatt mysig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Så sugen jag blev på lussebullar, de ser härliga ut.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Hej Jessica!
    Jasså, lussebullar bara så där i oktober. ;) De ser riktigt goda ut. Här har vi regn men inga tecken på blåst som tur är.

    Må så gott!
    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  5. Se riktigt goda ut, fint med pärlsocker på!
    Kram mammi

    SvaraRadera
  6. Älskar yankee candle, absolut de bästa doftljusen. Den doften har jag också,,luktar så gott. Vad mysigt med saffran, det blir nog ett bak för mig snart med. Ha en fin tisdag kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. Älskar doftljus....men en del är så himla dyra bara....synd....men det finns många olika sorter ändå;)))
    Nu blev jag kaffesugen, när jag ser dina lussekatter ;))
    Nu ska vi åka till mina föräldrar och fika, hihi.....5 mil härifrån
    Kram bia

    SvaraRadera
  8. Hej vännen,
    Vad duktig du är som bakar. Vi säljer saffran i sonens handbollslag så jag lär väl baka lite senare sen. Tack för dina fina ord. Ska försöka blogga lite oftare. Så kul att se vad alla mina bloggvänner har för sig.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  9. Ja, varför inte börja med saffransbaket nu? De ser väldigt goda ut.
    Yankee Candle har så många fina dofter. Dina har jag inte provat.
    Min vecka började med jobb måndag 7-21 så så himla mycket mer blev det inte. I kväll har det betalats räkningar.
    Inte så kul det heller... Men jag har ju lite kvar av kvällen till roligare saker. =0)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Doftljuset med kanel måste verkligen ge en härlig julkänsla och hög mysfaktor.

    SvaraRadera
  11. Nej vad mysigt med lussekatter.Åhh,dessa doftljus...me like.:)Kram Ulrika

    SvaraRadera
  12. Men vad gott med lussekatter! Man kan nästan känna hur gott de luktar hos dig nu :)

    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  13. Åhh lussekusar,det är smarrigt det! Ja här har veckan börjat med sjukhusbesök i måndags o därefter en tjejträff med f.d jobbarkompisar,så kul att jag kunde vara med nu! Ha det gott Jessica! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  14. Härligt med nya höstiga doftljus och nybakat! Mysigt :)

    Ha en fin dag <3 Jennie

    SvaraRadera