Bloggvänner

måndag 19 augusti 2013

♥ Måndag..


Hej!
Tack för alla kommentarer
ni är bäst!!

Ja ni vet ju vad jag gjort i helgen
så det hoppar vi över
:0
I dag blev det en tur till stan
som vanligt in för 
skolstart
brukar det bli ett par nya jeans eller så
till sonen

oavsett hur stora/små de är
gäller ju att se snygger ut..

Kan säga att klädsel denna årstid
kan variera alltifrån shorts till
mössa,linne till tjock jacka
sandaler till kängor/boots
(Sett på stan)

Min outfit för dagen är
capri byxor samt kortärmad blus
barfota i sommar skor
:O

Hos mig blommar luktärtorna för fullt
doften från denna sort är verkligen
underbar
så som ferdinand under korkeken

DOFTAR JAG PÅ DESSA


Sorten heter
 Royal Rose

Nu blir det en kopp kaffe ute i solen
middags disken får vänta
och i kväll kikar jag runt
 för att se vad ni hittar på


Passar även på att skicka
Grattis hälsningar till Syster
Tessan
 som fyller år i dag

Må så gott
kramiz Jessica



12 kommentarer:

  1. Ja nu är det stövlar på kavla upp ärmarna och röja bland alla blöta växter inför vinter.Vad hemskt det låter men sånt är livet.
    Ha en härlig vecka i solen.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Älskar luktärtor..verkligen mina favoriter..och doften...mmm..
    Ja du, vädret är skiftande! Men man märker att luften blivit lite höstlik!
    Hittade den på instagram...så nu är jag med...fniss
    Ha det gott!! Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Här är en till som stoppar näsan i luktärtsblommorna så ofta jag kan ! - Vilken underbar doft dom blommorna har ♥
    Här har solen lyst, regnet öst ner och åskguden Tor har slagit med sin hammare...Så det har verkligen varit en omväxlande dag !
    Hoppas att du får en härlig vecka !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Så fint det blommar hos dig.
    Här har också skolan börjat idag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Här börjar skolan i morgon så snart ska jag ta tag i och göra i ordning alla skolväskor med extrakläder och allt vad det nu är som ska med. Kläder ska inhandlas under veckan, blir nog ett helt lass som det ser ut i garderoberna nu :-)Du har så fint i din trädgård..de flesta blommor i min trädgård har tyvärr blommat färdigt, några få finns ännu kvar.
    Ha en jättefin vecka
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Åhh luktärter som luktar så otroligt gott.

    Ja, imorgon börjar gymnasieskolan här...lätt hysteri hos dottern när det gäller klädfrågan:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  7. Härlig blomster hos dig♥
    Här börjar barnen skolan på torsdag och fredag.
    Godnatt kramen vännen♥

    SvaraRadera
  8. Åh, luktärtor som luktar så otroligt gott. Vet du om det finns perennluktärter?
    Ja, det kan bli lite svårt när skolan börjar och man skall iväg tidigt och då det kan vara ganska kallt och sedan mitt på dagen blir det varmt.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera
  9. Vilka vackra luktärtor...det har jag alltid velat ha...men förstår inte varför jag aldrig skaffar några....hahah...
    Förstår att de doftar ljuvligt!

    Ja det är lite kyligare nu om kvällarna och vi har haft vackert sommarväder på dagarna så sommarkläderna är precis lagom...men till kvällen åker varmare kläder fram...inte är det lätt att klä sig inte...hihi..

    Ha de gott
    Kram Lollo♥

    SvaraRadera
  10. Jag håller ut med sommar kläderna in i de längsta... trivs bäst i sommarskor och barfota :)

    Så underbart med luktärtor! Mina blev angripna av någon larv så dom har växt så dåligt och har inte en enda blomma :(

    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  11. :O) Hej vännen! Vilka fina luktärtor. Den här helgen är det min tur att jobba. Det känns så där, men men det är bara så det är med våra jobb. Trevlig helg! Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  12. Så fina luktärter..ha en trevlig helg..här blir det lite barnvakt..och till min äldsta dotter som fyller år på söndag
    kram Rosa

    SvaraRadera