Bloggvänner

onsdag 12 september 2012

Hejsan..

 
Oj vad dagarna springer i väg
har inte hunnit kika runt till er och inte
något särskilt att visa heller..


 
Det får bli lite bilder på sommar blommorna
som fortfrande är lika fina..
stolen sm ni skymtar
är ett loppisfynd från helgen
en gammal handgjord stol
allt enbart i trä
ingen spik här inte..
 

 
Kommer kanske inte helt till sin rätt
på bilden!
tänk vad många rumpor som suttit på den
;=)
 
Snart dags för dragning i min utlottning
14/9
kram kram Jessica

19 kommentarer:

  1. Vilken fin gammal stol! Tänk vad dom kunde förr. Vilket snickeri...
    Men oj vad fina dina blommor fortfarande är. Jag kan tyvärr inte säga detsamma om mina. Snart åker dom puts väck!
    Kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Gokväll!!
    Tänk..min mamma har en likadan stol..som en släkting till henne gjort...för mååånga år sedan!!
    Ha en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Det är inte alla dagar det händer "något särskilt" men jag gillar dessa dagar med. Då liksom laddar man sina batterier tycker jag! //M

    SvaraRadera
  4. Fina blommor du har än...hur gör du?! :-)
    Å vilken härlig stol..riktigt bra loppisfynd måste jag säga!
    Ha en mysig kväll och bara ta det lugnt;-)
    Stor kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig gammal stol. Nä ibland hinner man inte snurra runt hos alla bloggar----eller skriva något fyndigt själv :)
    Önskar dig en fin onsdag kram Maria

    SvaraRadera
  6. Hej gumman! tack för hälsningen till Linnea! Har kommit hem o ska besöka sängen DIREKT nu! natti natti ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  7. Jag gillar din gamla stol, och blommorna är fina som du har fotat.
    Kram go´aste vännen! ♥ Och Natti natti

    SvaraRadera
  8. Ja nu blommar allt kanon bara för att man snart ska ta in dom som behöver in. Vilken läcker stol ja där har nog många suttit. O många till kanske ska sitta där. Ha en härlig morgondag kram Beijan

    SvaraRadera
  9. Så fina blommor. Mina har nog gjort sitt. Dags att plocka udan för vintern tror jag.
    Ha en härlig dag.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Vad fina dina blommor är fortfarande, mina börjar har gjort sitt så om vädret tillåter så blir det undanplockning i helgen.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  11. Vackra blommor...en glädje i livet!

    Ja tänk så mycket historia det kan finnas bakom gamla saker intressant...skulle bra gärna vilja att grejerna kunde prata....
    Ha en riktigt fin dag vännen♥
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  12. Så fina dina blommor är än
    Ha en trevlig kväll

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  13. Kan tycka att det är ganska härligt när tiden springer iväg... och vid närmare fundering över det, inser jag att jag redan längtar till nästa sommar :S
    Ja, den där stolen har nog burit många rumpor den ;)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Vilken underbar stol, ett vackert loppisfynd.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  15. Underbar stol, jag har två liknande ihopsatta med träplugg...som sagt ingen spik!

    Nu blir jag sugen på att ta upp mina från källaren...KRAM Helena

    SvaraRadera
  16. fin stol, hoppas den håller att sitta på också;-O. Spännande att se vem som vinner. KRAM Ulla

    SvaraRadera
  17. Vilken fin stol. Tänk vilken kvalitet det var på möblerna förr. Tror inte att möbler tillverkade idag kommer att hålla så länge.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  18. Jag håller med dig, ibland går tiden så fort, och man hinner inte med hälften av vad man hade önskat, men så är det ju emellanåt. Ser fram emot härliga höstkvällar i soffhörnet med pyssel eller datorn. Hoppas det blir många sådana framöver =)
    Ha en underbar fredag!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  19. Vilken vacker stol, det är helt otroligt vad duktiga de var förr och att det användes till vardags och inte ställdes undan för att vara fin. Härliga pelargoner du har haft i år. Är det en vildpelargon den som hänger.( varning för skottjuven) Hi Hi.
    Kramar Meta

    SvaraRadera