Bloggvänner

onsdag 6 april 2011

Spegel på väggen....




Hemma efter en låång men rolig dag! efter jobbet åkte jag och två tjejer till Nässjö, för att kika i den mysiga tyg o pryl "vill ha allt butik" suck vad mycke fint..... Tyvärr så stannade kameran hemma... Avslutade med en mysig fika o kackel på Elsies cafe... sen hämta jag sonen på Bandyträning, hem o ner i soffan, kolla på Mästerkockarna! vad duktiga de är som lagar så mycke god mat. Tycker om speglar med fina ramar...svårt att fota utan att få med sig själv!!! därför blir det bara små glimtar... Ha en fin fortsättning! kramiz Jessica

7 kommentarer:

  1. Superfina ramar. Ja man skulle kunna vara osynlig ibland. Men det är väl ingen risk.
    Härligt med mysfika och tjöta med vänner.
    Ha de så gott.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hallå Jessica
    Du har som alltid fina saker att visa upp,så snygga ramar :)
    Ha de så bra gumman
    Kramar Nettan

    SvaraRadera
  3. Åååå vilka vackra ramar.Bara så underbara.Jag håller med Nettan att du har alltid så mycket fint att visa.Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Tack för din kommentar hos mig :) Det är så himla kul att hitta nya fina bloggar. Och din blogg gillar jag. Tittar gärna in igen.
    Kram Marias Hörna

    SvaraRadera
  5. Så superfina ramar du visar, den nedersta skulle jag själv kunna tänka mig att ha.
    Önskar dig en toppenhelg.
    kram Britt

    SvaraRadera
  6. Jättefina ramar och fina foton också!! Ja, det är så himla svårt att fota en spegel, så att man inte hamnar med själv! Kräver en del akrobatiska konster:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  7. Ja skitlukt är aldrig roligt och speciellt inte gammal sådan :) Därför övertalade jag honom att vänta!
    Istället tyckte jag att han kunde borra upp mina färdiga hyllor som ska upp.

    Nu slutade det hela med att inget av det blev gjort....

    mästerkockarna är proffs! skitduktiga!

    Kram

    SvaraRadera