Bloggvänner

söndag 2 mars 2014

♥ Vår" Glossy" piff..


 

Månadens Glossybox
 är som vanligt väldigt rolig att få!
fortfarande kan jag dock
 erkänna att långt ifrån allt används
meeen..


Ögonskuggan från Body shop ser läcker ut
dessutom orginalpris 165
redan där går boxen ihop sig
Om man nu ser det så..


Färgen på Nagellacket nja!!!!
kanske lite längre fram
när och om man får lite färg på näsan
Eller
 kanske snyggt till blåjeans eller svart..


(Min lilla sminkväska har ni sett förut)
tycker fortfarande den är söt

Hela boxens innehåll ser ni överst
(Ps! Läkerolen är en bonus)
Har du den fortfarande Gunilla?!


Ha en fin fortsättning på Söndagen
kram kram Jessica



13 kommentarer:

  1. Det där idealet kanske inte är så dumt. Nja inte blondin då.
    Nagellacket passar perfekt till sommarfötterna.
    Hua nu regnar det igen. ingen promenad med nya kameran idag inte utan en kaka i ugnen
    Ha en fin söndagskväll
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Mysigt med dessa Glossybox!
    Måste säga att jag tycker ändå att det mesta har en sån neutral framtoning att det passar alltid vid nåt tillfälle...mina döttrar och jag brukar dela och sortera så vi alla får det som passar nån av oss...hiihih..
    Ha det fortsatt gott du med vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att önska dej en fotsatt mysig söndag! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Lyxigt värre, härligt med lite gloss i dimman som nu råder vädermässigt ;) Ha en härlig vecka ♥ Kram fia

    SvaraRadera
  5. ja det kan manönska sig lite till mans. Jätterolig bild
    och så sann.

    SvaraRadera
  6. Hej min vän.
    Tack snälla för dina ord om köket :)
    Jag har ju funderat lite på Glossybox, men är rädd (som du skriver) att man inte använder allt... Jag är lite mesig när det gäller färger :)
    Stooor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Verkligen fin sminkväska ;))....förstår att det blir som lilla julafton när du öppnar glossyboxen, hihi...
    Ha det gott vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tack snälla söta vad glad jag blir. Jo jag gillar lacket. Det blir kanon sen på en brun hand :O)
    kramis

    SvaraRadera
  9. Mau mendapatkan pelayanan yang baik dan ramah???

    Modal Kecil bisa mendapatkan hasil yg luar biasa...

    SvaraRadera
  10. Menarik sekali, perlu saya coba ini..
    kebetulan lagi cara tentang hal ini.

    SvaraRadera
  11. ok mantap sob buat infonya dan salam kenal

    SvaraRadera
  12. keren mas buat infonya dan salam sukses selalu

    SvaraRadera
  13. makasih gan buat infonya dan semoga bermanfaat

    SvaraRadera