Bloggvänner

tisdag 4 mars 2014

♥ Här var det..


Hej!
Måste visa er ett träd fullt utav
 Nappar
det finns längs våran Munksjörunda
många ggr har jag gått förbi,men nu tog jag fram
mobilen
Tänk vad många barn som lämnat sin goa tutte där
:)
Många föräldrar har nog pustat ut
o en och annan tår har nog fällts

Under rundan finns även ett träd med ett tiotal slipsar
Varför?!
Ja det kan man undra
Vad blir det härnäst tro..



När jag är i mataffären
 kommer det nästan alltid med något i blomväg hem
Små påsk liljorna tete a tete är söta
men inne står de inte särskilt länge
men underbart är kort!!
Ha en fin vecka
kram kram Jessica


15 kommentarer:

  1. Go kväll!
    Gulligt med nappträd!! Ja du..kan det vara farsdags slipsar...haha
    Härligt med vårblommor!! Ha nu en fortsatt skön kväll!! Kram Annika

    SvaraRadera

  2. Hallojsan!
    Vad roligt det ser ut med nappträdet! Har aldrig sett nåt liknande :)
    Jag kikar också efter vårblomster men fann inga så jag köpte mig en engelsk pelargon. :)

    Må så gott!
    Kramar
    Ina

    SvaraRadera
  3. Nappträd har jag aldrig sett förr. Vilken bra ide/M

    SvaraRadera
  4. Haha, lite roligt med nappträd. Det har jag bara sett på Tomteland tidigare.
    Underbart är kort heter det ju. Men det är ju fint så länge det blommar. Jag köpte tulpaner i kruka häromdagen. Ska visst blomma några veckor...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har bara hört talas om nappträd, nu ser jag att de verkligen finns! Häftigt! Men slipsarna? Que?
    Tete a tete är så himla söta! Jag hängde minipenséer på ytterdörren igår. Tidigt, jag vet, men kunde inte låta bli. =0)
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  6. Vi kanske ska hänga bh-arna där hihi.
    Härligt med gula blommor på våren de lyser så fint.
    ha en fin mitt i veckan dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  7. kära nån, det är några som slutat nappa förstås.
    Min dotters napp för 50 år sen slängde vi till kråkorna.
    Det gjorde inget sa hon, men på kvällen var det lite
    svårare, men det gick det med.
    vilka minnen.

    SvaraRadera
  8. Men va kan slipsarna betyda? det får du nästa ta reda på :) jag blev jättenyfiken.
    Njut av din onsdag min vän.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Stora kramen till dig vännen♥

    SvaraRadera
  10. Hihi roligt inlägg ;))......slipsar ????kan vara vad som helst, hihi....men napp träd var kul ;))....ha det gott min vän!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Festlig nappbuske! ;-) Men varför hänga slipsar i ett träd kan man ju undra?

    I väntan på vårblommor utomhus är det toppen att man kan ta in dem... :-)

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  12. Det var verkligen något nytt men rätt söt med ett napp träd.. Däremot kan man ju bli lite fundersam över slips trädet :O

    Önskar dig härlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  13. Vilken kul och bra ide med ett nappträd....
    ha en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera