Bloggvänner

lördag 29 mars 2014

♥ Några Lördags bilder..


Hej hej!
blev visst några dagars uppehåll
veckan var fulltecknad med
jobb Brandutbildning
Tjejträff x2
både i Ons o Fredags
Jätte trevligt..


Ja det är ju Lördag (hi hi)
Loppis o torg runda
köpte franska vita tulpaner och en rosa sort
"Carola"


Super duper goda wienerbröd
 köptes hem till kaffet..


Passade då på att öppna Månadens
Glossy box
Denna gången vart jag nöjd
Ny doft från Panos
1 bodylotion 
2 olika läpp produkter
Det jag inte kommer använda är
Nagellacket
Fick liknande i en annan box
lite väl glittrigt

Nä hä nu skall jag återgå
Ut i solen/ laga mat
plantera Penseer etc..

Vad hittar ni på?!

Ha det fortsatt gott
Kram kram Jessica

7 kommentarer:

  1. Så mycket trevligt Du haft, då har man laga förfall
    från Bloggen. Det finns ju annat i livet med.
    Jag har ändrat 2 ggr på min blogg i dag, var nog för trött
    när jag skrev den, så kan det bli i bland.

    SvaraRadera
  2. Hejsan ..ja det blev en liten loppisrunda idag
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vi har haft loppis idag! Äldsta dotterns skolklass ska samla pengar till skolresa, och 9.500:- fick de in! Inte dåligt på 3 timmar! Fast själv hittade jag inget att köpa mer än 2 tallrikar! Det brukar ju inte hända på loppisar, alltid hittar man något.
    Ha en fortsatt fin och solig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Härliga lördagsbilder
    Ha en fortsatt fin lördagskväll
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Hamnade i din blogg...aha...kulturhuset. Samma kommun. Visst är det häftigt med bloggvärlden!

    SvaraRadera
  6. Fina bilder som vanligt:) här är det 2 jobbdygn av tre dagar...lite tufft men så är det ju! Vi hann städa altaneni går i alla fall..snart ska väl växthuset blomma upp! Kraam på deej Jessica! Gunilla

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder du bjuder på. Jag är så sugen på loppisar att nästa helg ska jag göra en loppisturne. :-)

    Må så gott!
    Kramar
    Ina

    SvaraRadera