Bloggvänner

söndag 30 mars 2014

♥ Kan bara säga..




"VILKET UNDERBART VÄDER"
Emil passade på att lapa sol

Några penseer kom i jord
lite busk rensning
o lite av varje blev gjort
man (jag i af )blir lite speedad av våren
Kanske beror på att man vill så mycket
:)


Måste bara visa de fina
 vita FranskaTulpanerna
som jag köpte igår
som hade ett långt tjusigt namn
hm!!


Samt denna rosa som heter
Carola
lite enklare namn
Ja ni förstår att jag gillar 
Blommor
♥ 
Tror jag somnar gott i kväll
efter all frisk luft

Ha en fin vecka
kram Jessica


7 kommentarer:

  1. Vilken härlig tid vi har framför oss nu,men kalla nätter det blev att skrapa bilrutan här i morse..
    Önskar dig en fin vecka..kramiz

    SvaraRadera
  2. Vädret kan vi inte klaga på :)
    Men för en stund sedan kom det lite snö :(
    Men lika snabbt i väg :)
    Kramen rara du♥

    SvaraRadera
  3. JAG FOTADE MINA TULPANER MED, FÖR DE HADE
    FÅTT SÅ LÅNGA STJÄLKAR ATT DE NÄSTAN LÅG
    PÅ KÖKSBORDET. KAN INTE VISA DET FÖR DET GÅR INTE
    ATT BLOGGA FÖR MIG ?
    ALLT ANNAT GÅR MEN INTE DET.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Här har det regnat lite idag...och blivit kyligare;(....tänker vänta lite med att plantera blommor utomhus...men inomhus kan man frossa med blommor....fint med tulpaner;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Visst har det varit och är ett ljuvligt väder! Underbart med sol..men vinden är så kall, tyvärr!
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Härligt med alla blommor! Blir precis som du alldeles "speedad" av våren =) Fortfarande kallt på nätterna, men vilka fantastiska dagar det är, alldeles underbart!
    Tack så väldigt mycket för fina kommentaren hos mig, den värmde verkligen!
    Må så gott!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Fina tulpaner. Önskar dig en fortsatt skön söndag. Kram Titti

    SvaraRadera