Bloggvänner

onsdag 5 juni 2013

♥ Vad innehöll den?!..

 


Här kommer innehållet
i månadens
 Glossybox

Elisabeth Arden
 serum

Akademi kliniken
 Antioxidant creme

 Femme energi boost dryck
var extra medskickat prov

(Nu kommer jag nog både bli slät o rynkfri)
:o
skämt åtsido
Det är inget jag eftersträvar..


Color club Nagellack
(sommar fräck färg)


Wen nytt hårvårds system
 schampo,balsam,inpackning o styling i ett

Dr Bronner`s magic soap


Det står lite mer utförligt här
hoppas ni kan se lite grann
trots oskärpan

Ha en fin forts på veckan
kram kram Jessica



4 kommentarer:

  1. Åh så mycket i den boxen..Nåt du prenumererar på eller? fattar inte så mycket vad det är glozzy box..Nä rynkfri det kvittar mej med,huvudsaken jag inte blir skrynklig inne i huvvet för tidigt bara..Kram på dej! Gunilla

    SvaraRadera
  2. Oj vad du ska bli fin min vän!!!Sen är det bara att gå ut i sommarvimlet, hihi....
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Man ska vara stolt över sina rynkor....de ska ju tyda på vishet sägs det...Hihi....vet inte om jag är någe klokare ...men lite rynkigare är jag ju. Hur som helst så är det skönt att ta hand om och vårda sig med bra grejer i alla fall.
    Trevlig helg vännen.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  4. Tid att bry sig om sig själv.... Färgen på lacket är bara så läcker!
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera