Bloggvänner

måndag 3 juni 2013

♥ Sommar feeling....



Konsten att hitta sommar feelingen
 trots rinnande näsa
Förmiddagen
Började med att Månadens Glossy box
damp in med posten
Bra start


Cermonin kring den är helig
den får ligga till sig några timmar
Här slits inget upp inte!!


sen tar jag mig något ätbart/drickbart till
Jordgubbar o smultron dryck
dagen till ära
sen öppnar jag sakta
gluttar på kartongen och hoppas
det är något riktigt bra


(Innehållet får ni se i nästa inlägg)


Jordgubbar är väl så mycke
 sommar det kan bli..


lyssna gärna på låten så ni kommer i rätt sommar gung






Ha en fin vecka
kram
Jessica



14 kommentarer:

  1. Härligt inlägg o härlig låt! Åhh jordgubbar,har precis rensat mina köpta igår! ska ju ha tjejfest ikväll...möe o stå i:)) Ha det gott Jessica..Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Känner mig lite "ute"...glossybox? Är det någon typ av delikatesser du prenumererar på? /M

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka underbara bilder :)
    Jag köpte under helgen som vi frossade i med glass o grädde..
    Hoppas allt är bra med dig min fina vän, ännu en kort vecka och det lovas fint väder!
    Stor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Hi hi...så kul du är!!
    Jag var ju sååå nyfiken på vad det var i boxen...fniss!
    Önskar dej en skön kväll och krya på dej!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Åh va gott med jordgubbar...men vad dyra dom är just nu...på Hemköp kostar dom 65 kr litern!!!Det betalar inte jag.....
    Kram min vän!

    SvaraRadera
  6. Orkar du hålla dig och inte slita upp boxen? Bilden med jordgubbar och saft ser läcker ut.
    Kul att du vill vara med i min utlottning.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Jordgubbar det är sommar det♥
    Väntar med spänning vad som finns i boxen :)
    Kramen fina du♥

    SvaraRadera
  8. Underbara sommar bilder. nu väntar man verkligen på solvarma gubbar. Mina plantor blommar som aldrig förr så jag hoppas på många i år mums. Ha en härlig vecka o krya på dig kram

    SvaraRadera
  9. Hej Jessica!!

    Så gött med jordgubbar!!! Har hört nu flera gånger om den boxen... Hm... Kanske slår till jag med :)

    Ha en fin vecka nu!

    Kram/Olg@

    SvaraRadera
  10. Mousserande smultron såg ju underbart gott ut!
    Och jordgubbarna också för den delen, sommrigt!

    Önskar dig en fin dag!
    // Britta

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga sommar bilder.
    Själv har jag gjort årets första rabarbe saft.
    Hoppas du piggar på digb med din förkylning.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Ja, jordgubbar är så gott! Men nu tar de bra betalt för dem. 59 kr för en ask betalar jag inte! Må vara att de är svenska men nej tack. Frågan är om de ens blir billiga i år efter den vinter som varit? Men nu bryr vi oss inte om den! Mer jordgubbar åt folket! Mmm...
    Skall bli spännande att se vad du fick i boxen!
    Kram!

    SvaraRadera
  13. De låter som en härlig sommar stund trots rinnande näsan ;) och god...
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  14. Somrig mysstund du skapar runt boxen... det är vardagslyx om något :)

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera