Bloggvänner

onsdag 18 januari 2012

Dessa blomster..



Hej på er..
I dag efter jobbet blev det besök i två secondhandbutiker! men några fynd? nää inte nu heller,jag tycker inte det fanns något jag ville ha.Men något som däremot ofta får följa med hem är blommor i olika färger, bukett som krukväxt är lika välkomna ;) tänk sedan när man får botanisera på handels trädgårdarna... jag som har stor vacker trädgård ( har radhus plätt) men där går att klämma in mycke o krukor på golven altanen/Trappen etc.. så gubben får spatt ;))) 
Ha en skön forts på veckan
Kramiz Jessica

18 kommentarer:

  1. Åhh jag drömmer mig nästan bort när jag läser :))
    Tänk att få gå omkring och bara njuta i trädgården och fixa med lite allt möjligt.. BARFOTA! Det är en ljuvlig tid som vi sakta men säkert går till mötes nu. Eller hur :)
    Ha en fin kväll, vi hörs snart igen.
    Kram min vän
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Så fina liljor och vita... så vackert! :)

    SvaraRadera
  3. Ja nu funkar det, tack för din kommentar, blev så glad:)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Blommor är att köpa sig lite lycka..Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  5. Visst är det mysigt när man får köpa blommor, helst till sommaren när man fyller det mesta, krukor, lådor o annat. Men har man hus blir det nästan aldrig klart, man handlar o handlar, o gubben får spratt. Ha en skön kväll, Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Visst är det underbart med blommor i alla varianter. Framför allt nu..när det är såå grått...då kan man frossa i bl a tulpaner!!
    Jag har en balkong som jag brukar ha en del krukor på..
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. ja blommor är härligt. Fick en bukett fräscha tulpaner idag av min man:-)

    SvaraRadera
  8. Halloj gumman
    Superfina blommor ;)
    Ja du dessa gubbar hi hi min hylla den är kvar på vinden än..Grrrr
    Ha en myspys kväll:)
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  9. Jag har bara ogräs.....och nån kruka...ute alltså..

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  10. Vackra Liljor. Tur att det finns blommor. Det gör en så glad. Ha det gott vännen!

    Kramiz

    SvaraRadera
  11. Så härligt med dessa blommor. Jag får också gärna med mig något växtlikt hem. Tack också för dina andra helt ljuvliga bilder du lagt ut sedan sist jag var inne. Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Hej söta..Så vackra blomster du har funnit. Helt underbara. Tänk vad lite blommor kan lysa upp eller hur.Och du vi är nog expert vi att klämma in hur mycket som helst på liten yta. Ha de så gott nu med blomstren och njut..

    Kram LIsa

    SvaraRadera
  13. Hej..

    liljor är ju bara heelt underbara! Doftar gott också!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  14. Jag är precis som du! Mycket blommor i krukor utomhus på sommaren. Det är ju så härligt med blommor! Jag har två buketter med rosavita rosor här hemma nu.
    Du har en utmärkelse att hämta på min blogg.
    Kram!

    SvaraRadera
  15. Underbara blomster du har! Och man blir ju så glad av lite fina blommor:-)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  16. Gokväll gumman...fina blommor...ljuvligt att se.Du bor du inne i jönköping?.Tacksam för svar till nyfikna Gunilla

    SvaraRadera
  17. Blommor är helt underbart, finns alltid en liten vrå att sätta dom.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  18. Underbart med liljor. Och visst rymms det massor av blomster på en radhusplätt, hihi, det har ju jag osså, så det är bara att gilla läget och knöka in sååå mycket det går.//Helen

    SvaraRadera