Bloggvänner

lördag 9 juli 2011

Växer så det knakar...





Hejsan! kan inte låta bli attt visa upp denna Äggskals pelargon (som jag visat förut) dock i litet exemplar :) nu kan jag stolt räkna till över 20 blommor på en gång...Har kommit på att de trivs i ganska trånga krukor! en skvätt näring då o då...och mycke kärlek :) den lilla söta ljuskoppen köpte jag på en av mina tripper...(trollhättan) kommer från Miljögården.. Kan förresten tala om att jag gjorde inte ett enda loppis fynd,på min tur!! kom hem med mera blooommor... finns det hjärterum så... Har avnjutit italiensk pizza i kväll som smakade smaskens...( Hoppas ni har en fin kväll) Må så gott kramiz Jessica

10 kommentarer:

  1. Så fin det blommar.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska blommar!
    Synd att du inte hittade något härligt loppisfynd!
    Tur att ljuset fick följa med hem!

    Ha en fin söndag!

    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  3. Hej Jessica
    Men herre gud va de blommar ,gröna fingrar ;)
    Synd att du inte hitta nått på loppisen ,men de kommer nog ska du se .
    Gott med pizza :)
    Ha en skön dag
    Kramar Nettan

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Så synd att det inte blev något loppat, men tur att du hittade blommor istället. Och de verkar verkligen trivas hos dig, så fin! Kanske får bli en tur till Blomsterlandet idag, tack för inspirationen! =)
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra blommor, det syns att de får mycket kärlek. Ha det gott vännen.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Hej du underbara .. Tack för varma goa ord, de behövdes igår. Du har inte bara gröna fingrar utan gröna händer med. Dina blommor är ju ljuvliga. Får kanske skicka mina pinnar till pellisar på makeover till dig,haha. Joo dom får både varma ord,kärlek och näring, mennn.
    Jaja. Ha nu en underbar söndag hjärtat..

    Många kramar Lisa

    SvaraRadera
  7. ÅHH vilka blommor! Älskar pellisar,kan inte ha för många inne pga mannens allergi tyvärr men ute prunkar dom...Ha det riktigt gott nu vännen vi hörs ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  8. Åååå vad underbara blommor du har.Syns att dom får mycket kärlek.Ha en fortsatt skön kväll.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Oj med blommor...helt otroligt!:)
    Önskar dig en riktigt härlig sommar!
    Kram/Lotta

    SvaraRadera
  10. Tack för fin kommentar hos mig. Den värmde.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera