Bloggvänner

måndag 11 juli 2011

pippi på....

                Vit lilja o små flytljus...
                     En Clematis i lilla badet....
                           Grodprinsen....

Fågelbad, tycker de är så charmiga.inte beprövat av riktiga små fåglar..men dekorativa om inte annat :) Undrar hur lång listan skulle bli ? om man började skriva vad man tycker om.fågelbad,fågelholkar
,änglar,ljus,lyktor,kuddar,blomster,rostiga ting,zink,....känns det igen? :) Tänk att listan byggs på eftersom man upptäcker nya saker...Nå väl! sista semesterveckan för mig! gäller att lägga i "femmans njutningsväxel" Ha en bra dag o tusen tack för alla gulliga kommentarer ♥ kramiz Jessica
                                                                

12 kommentarer:

  1. Hihi, ja, man skulle lätt bli ruinerad om man köpte allt fint man ser! =)
    Semestern går alldeles för fort! Jag har två veckor kvar men har en förmåga att börja räkna ner alldeles för tidigt, tyvärr.
    Ha det så gott, vännen!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tassar in..och vill bara önska dej en fortsatt underbar dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dej en skön måndag vännen.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  4. å fina fågelbad.Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Oj, ja, den listan skulle bli lång.. =)
    Har också ett litet fågelbad, på gården, som jag skulle vilja ha en liten dekorationsfågel på, men inte lyckats hitta någon ännu. Men den dyker säkert upp. =)Sött med fågelbad, tycker jag, och fint att dekorera som du gjort!
    Hoppas du får riktigt härliga, soliga dagar denna veckan! =)
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  6. ÅHHH...Du slog huvvet på spiken.Precis sån är jag det utökas för varje år. Som du säger,holkar(Fått dille på) fågelbad,änglar,grodor (samlar på)lyktor,pelargoner,hahaha ja allt man tänkas kan! Ha det gott det sista nu då! ♥

    SvaraRadera
  7. Ja listan är lång på allt man skulle vilja ha. Gillar också att blanda flytljus och blommor. Ha nu en skön sista semestervecka, Njuuuut.

    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  8. Har också ca 5-6 fågelbad i trägår`n, kan hela tiden bli fler ;-)
    Är du inne på sista veckan, jag har precis börjat min 5 veckor långa semester!
    Njut nu av fina dagar!

    SvaraRadera
  9. Ja, det finns ju en hel del man tycker om. Då bl.a väskor... ;0) Även jag köper på mig små, billiga att matcha med. Men jag får nog ha en utrensning snart. Det börjar bli lite väl trångt i skåpet. Det mår inte väskorna bra av.
    Njut nu ordentligt av de sista semesterdagarna! Själv jobbar jag tre dagar till. Sen blir det fyra veckor ledigt. Underbart!
    Fin pelargon du har!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  10. Jaaa listan kan bli väldigt lååååång är jag rädd;)
    Ja vad tusan vad våra veckor gick fort:( Så trist, hade gärna haft fyra veckor till;)

    Ha nu världens bästa semester vecka och hoppas den går VÄLDIGT långsamt!

    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  11. Hi hi så sant man kan prata i evigheter om allt sånt fint o alltid finns de nå nytt hi hi
    Du har de så himlans mysigt .
    Ha en skön kväll gumman
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  12. Ja du hjätat det blir en väldigt lång lista de eller hur. Ska ha ett fågelbad när jag nån gång för en trädgård. Du har så fin och mysigt med dina söta bad och blommor. Ha de så bäst min vän..

    Kram Lisa

    SvaraRadera