Bloggvänner

onsdag 27 april 2011

Tillökning...

                          Av dessa skyltar....
Så dekorativa...

                             
Halloj! Fortfarande skönt väder... lånade min kompis flicka som är 7 år o for ut och uträttade ett litet ärende ! sen blev det mjukglass ute, som smakade somrigt .... Hoppas vi får en lika fin sommar bara.. Har utökat mina dörrskyltar, med en för "tvättstuga" o en för" hobbyrum" bara så fina.. det är en tjej som heter Mia som textar så vackert.. Jag meijlade henne och frågade lite snällt, om jag fick beställa mer.. och det fick jag. Tack snälla :)  Ha en skön kväll nu alla raringar :) kramiz Jessica

11 kommentarer:

  1. En så härlig påsk ni haft!
    Jag kan bara hålla med på att man längtar till sommaren efter ditt blommster inlägg...
    Vackra skyltar du köpt till dina dörrar, ett välorienterat hem nu då kan man säga!
    Go vecka på dig,
    Sussi

    SvaraRadera
  2. Men så mysiga skyltar. Jättefint textade. Tänk den som kunde texta så fint! Fin blogg.
    Kram Sonja.

    SvaraRadera
  3. Ursnygga skyltar!! såna detaljer är helt underbara!

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Kanon fina skyltar! Om man ändå kunde texta så fint;)

    Så mycket vackra blommor du visade i förra inlägget!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Jättefina skyltar!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  6. Så söta skyltar! Det är de små detaljerna som gör helheten - älskar små skyltar och budskap lite här och där i hemmet. =)
    Ha en fin kväll.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  7. Men gud så fina skyltar den om änglar är helt underbar :)
    Ha de så bra gumman
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  8. Underbara skyltar.
    Jag är lite av en "skyltoman" själv, tycker det är så vackert :)
    Ha en fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Ja, visst blir det en fin detalj och ett budskap med textade skyltar! Nu väntar jag precis som du på att få sätta ut lite blommor i trädgården, har lite dahliaknölar som ska utplanteras snart. Kram och ha det gott, Marie

    SvaraRadera
  10. Åhh så fina skyltar, kan tänka att du är glad över dem. Måla kan jag men inte texta så där vackert.
    KRAM Helena

    SvaraRadera
  11. Har Mia någon blogg där man kan se hennes skyltar ???? dom är super fina och skulle vilja komma i kontakt med henne.
    Fin blogg du har

    SvaraRadera