Bloggvänner

onsdag 26 juni 2013

♥ Heldag i Göteborg..


"Emil i väntan på mat"

En lyckad heldag i (näst)stora staden
blev det i går
Bilen lämnade vi hemma o åkte Buss
skönt att både slippa köra o parkera
för en gångs skull
Säga vad man vill
men Göteborg är härligt
bara strosa runt o kika på folk
äta en bit/ fika
o
shopping hm..
Ja sonen shoppade nog mest
 denna gången...


Mobilfoto från Baldershage
kameran lämnade jag hemma
Förresten har ni ju sett de butiker jag
brukar besöka ett antal ggr
:0

Trötta fötter hade vi efter 12
timmar på språng
(inkl restid)
I dag regnar det
så högläge för fossingarna
Tack för ni kikar in
o
ha det så fortsatt bra
Kram Jessica






14 kommentarer:

  1. Hej min vän!!!
    Åh nu längtar jag till Göteborg....har ju bott där på 80-talet....men har inte varit där sen -91...
    Hoppas ni hade trevligt...här regnar det också idag...och du missade precis mitt inlägg, fniss...men det kommer flera ;))
    Kramis

    SvaraRadera
  2. ja, baldershage, den affären gillar jag.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  3. Visst är det mysigt i Göteborg! Just detta, att bara strosa..eller sitta och titta på folk..fika...eller äta lite...det är livskvalitet!
    Ser att du varit på Balders Hage...mysig butik...som jag också brukar besöka ibland!
    Önskar dej en fortsatt mysig dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag! Måste ha varit riktigt skönt att slippa trafiken i Göteborg. Här uppe där jag bor behöver man aldrig oroa sig för någon trafik eller trafikköer ;-)
    Ha det gott
    Kramen Anneli

    SvaraRadera
  5. Fina Emil,man ser han växer och blir en stilig man:) Vi har just varit en tur till Västkusten ett par dagar,för oss en liten minisemester,jobbar alltid på sommaren,då gubben säljer husbilar.
    Avslutade dagen med Göteborg men det blev bara Nordstan i innecentrumet idag,spöregnade och alldeles för mycket folk... Älskar Västkusten:)
    kramizar..

    SvaraRadera
  6. hej hopp!

    ser ut som ni hade mysigt och du balders hage måste nog undersökas;)) ska till göteborg då det är gothia cup i sommar. blir ju jättebra hihi

    ha det gott
    kram ELLINOR

    SvaraRadera
  7. Vi hade också tänkt hinna med en sväng till Göteborg under semestern.
    Mysigt att strosa omkring där.
    Rosen vet jag inte vad den heter.
    Ha en mysig kväll!
    Kram Carita

    SvaraRadera
  8. Vad kul och vara på Balders hage..jag beställde några burkar därifrån och gissa om dom var snabba ,dagen efter kunde jag hämta paketet..
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  9. Låter som en trevlig tur! Jag tror minsann att du har bättre koll på vår stad än vad jag har...
    Ha en skön fredag!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Ja efter en sån lång dag med många timmar så blir man trött. Det är tröttsamt att shoppa men så kul. Ha en fin helg, fina du. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  11. Oh, så mysigt med en dag i Göteborg! Det är flera år sedan jag var dit sist men jag gillar verkligen den staden. Den är så mysig som en småstad fast den är stor :)

    Förstår om dina fötter blev trötta efter en så lång dag...

    Önskar dig en toppen helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  12. Jag har varit till Göteborg en gång det var när jag och en kompis åkte ner. Tror jag inte var mer än 18 år. Så kanske dax att göra en tur snart igen :)
    Hoppas allt är gott med dig vännen?
    Kramen♥

    SvaraRadera
  13. Så mysigt ni verkar ha på er tripp !
    I Göteborg har jag aldrig varit ...Än så länge.
    I butiken Baldershage, fanns nog mycket att vilja ha med sej hem gissar jag. !
    Kram Anneli
    Ha det gott

    SvaraRadera
  14. En tripp till Göteborg är aldrig fel..
    Ha en skön helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera