Bloggvänner

söndag 25 oktober 2015

♥ Hej hopp..




Från ett förkylt place :))
Bättre för mig nu
men då börjar nästa nysa...
Vem är sjukast tror ni??

Både på gott o ont att vara hemma ett par dagar
passar på att summera sommar bilderna
på datorn
Alla de små och även lite längre bilturerna
Som ni vet är det bland det bästa jag vet
att få göra dessa turer
packa fika korgen speciellt :0

Längtar redan tbx..

Denna årstiden är en ända lång 
transportsträcka
Mot ljuset...

Lite kul i höst/vinter blir det
med två tjej träffar i December
och en Konsert 


Mustasch

Men först några födelsedagar :))
och lite annat både planerat och säkert
oplanerat ....


Äppelkaka kan man ju göra i femtioelva olika
varianter
Provade ännu en i går
den var god


200 g i 30 min´

Ha en fin kommande vecka
kram kram Jessica
♥♥

5 kommentarer:

  1. Oh så roligt att du är lite bättre från din förkylning. Visst är det gott, min son köpte mer äpplen får Göteborgsfrämmande till helgen.
    Äpplekakn vi skulle ha i dag när min Per kom, gick nästan åt i går när det främmandet var. Roligt när Folk tycker om det man gör.
    krya på Er nu hälsar Hajan

    SvaraRadera
  2. Hej :) Så fint arrangemang du har gjort i förra inlägget. Hoppas att du är på bättringsvägen. Roligt att ha något att se fram emot, det blir en morot. Själv ska jag till Stockholm helgen före jul. I går var jag och Tomas tillsammans med två goda vänner till Östersund och bowla och åt rödvins fundue. Super gott. Kram Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  3. Så fint som det varit iår kan man inte klaga på hösten synd bara det där med förkylning det är inget bra. Hoppas att du kryar på dig och fräser bort den andres baciller.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Skönt att du mår lite bättre.
    Den där äppelkakan ser väldigt god ut. :)

    Önskar dig en suverän kväll!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  5. Mustasch är jättebra live, så det kommer bli en TUNG afton vill jag lova!:)
    Kram Anna

    SvaraRadera