Bloggvänner

torsdag 12 februari 2015

☆ Ledig dag..

(Blomster hos mig just nu)

Hej hej
Dagen började med färska frallor som sonen
promenerat o köpt
smakade så gott
sen fick jag oväntat besök av Nettan
så här blev kaffe o prat
sen gav jag mig ut på långpromenad
osv..
för att tillslut hamna här 


Klickade hem dessa från 
Jotex
hoppas de blir bra
har två hissgardiner i övre hall
som är dags att byta ut
de har nämligen
 hängt uppe väldigt länge...

I kväll sänder Antikrundan från
Jönköping så det blir att titta ifall
det finns några dyrgripar här :)))
Sen såklart 
Fam annorlunda
bara för att..
Inse att man har det lugnt här hemma
;0


Ha en fin kväll
kram Jessica
☆ ☆ 

9 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Så ljuvligt med färska frallor till frukosten!! Härlig son du har, som fixar det!!
    Sen besök av en god vän och även vackra blommar...tja vad mer kan man begära av en dag...fniss!!
    Ha en fortsatt mysig kväll! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Haha jag kan inte se det programmet :)) Blir så stressad över hur de gör och är :))

    Vilken bra ledig dag du verkar ha haft! Jag har också varit ledig, jobbhelg du vet, har hälsat på en kompis, surrat och fikat gott :)

    Kram, ha en bra arbetshelg!

    SvaraRadera
  3. Låter som en utmärkt dag! Jag har bakat och dansat loss lite på egen hand. Vad gör man inte för att få lusten att motionera?
    Hoppas att gardinerna blir bra när de dyker upp!
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken rar son som fixar frallor. :-)
    I morgon blir det hemmadag för mig, studier varvat med vila. Skönt :-)

    Kramen Ina

    SvaraRadera
  5. Fina gardiner. Ja här borde köksgardinerna ner...det står visst Merry Christmas på dem...Eftersom jag också bor i Jönköpingstrakterna var det extra spännande att titta på Antikrundan ikväll...
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig dag det låter som :)
    Gardinerna är jättefina, jag har klickat mig fram o åter mellan Ellos o Jotex och längtar efter nya vårgardiner men inte lyckats bestämma mig än...
    Ha en underbar fredag.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Det var snygga gardiner, alltid roligt att byta. Men hur jag byter och köper, kommer jag alltid tillbaka till mina gamla hemvirkade.
    De som jag köpt och inte var nöjd med, har mina barn fått, de har många mer fönster än jag.
    trevlig fredagkväll nu. hälsar Hajan.

    SvaraRadera
  8. Här har det blivit både promenad och ett yoga pass idag...känner mej ganska nöjd, hihi....så nu blir det fredagsmys med tacos och ett glas rött ;))...ha en trevlig helg!
    Kramar från bia

    SvaraRadera