Bloggvänner

fredag 12 december 2014

♥ Trevlig helg ..



Hej hej!
Veckan har som vanligt
bjudit på ditt o datt
I Onsdags var M o M här på julfika
Super mysig kväll hade vi
tyckte åtminstone jag ;)))

Sockertopps glöggen
intogs
och den är riktigt god!!



I dag är jag ledig inför?!
Jo helgjobb (igen)
hoppas inte vädret blir så hemskt
som utlovat!!
Skall gå en runda och plocka in sånt som
kan blåsa iväg ..
Det börjat snöa lite nu 
så vackert att titta på från fönstret


Jultags
 köpte jag i Göteborg på nyöppnade
"Lokomotivet"
Önskar er som kikar en en riktigt
fin helg
Kram kram Jessica

13 kommentarer:

  1. Hej och tack för grattishälsning. Önskar dig också en fin helg. Jag jobbar också denna helg. Känns lite gruvsamt att fara ner till Göteborg ikväll om den utlovade stormen kommer. Åh, va härligt med snö :-)
    Kram till dej <3

    SvaraRadera
  2. Tror vi kommer att klara oss från stormen...puh!...men ingen snö här inte, blir nog en grön jul i år...vi brukar ha snö nu i vanliga fall...åtminstone lite gran ;)....ha en fin helg du med;)
    Kramis
    Bia

    SvaraRadera
  3. Tyckte inte det lät så farligt för oss igår kväll men det hinner ju ändra sig det har det gjort förr.
    Vi var till kolonin i går och tittade till det så jag tror det klarar sig.
    Hoppas helgen blir bra med lite Lucia på jobbet med
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. oH EN SÅDANS TREÖIG JULHÄLSNING. sÅ VACKERT DU HAR SATT DET TILLSAMANS. öITE ANNORLUNDA BILDET SUPERSNYGGT.
    TREVLIG FREDAGS KVÄLL, HÄR BLIVER DET PÅ SPÅRET.

    SvaraRadera
  5. Ja hoppas den blåser bort snabbt den där stormen !
    Här har vi också äntligen fått lite snö, hoppas bara att inte gumman tö ta bort det igen !
    Gillar dina mysiga och juliga bilder ♥
    Hoppas du får en fin jobbarhelg !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  6. Ja jag sitter o väntar men troor inte Alexander kommer hit till mig...hoppas inte! Ska ju komma lite snö,det gillar jag! Nu ska jag kolla lite på tv 4 en stund.Är ju lite hängig så det får bli soffan:) Kram Gunilla

    SvaraRadera
  7. Kikar in och önskar dig och dina en trevlig helg, så får vi hoppas att vi inte blåser bort. :)

    Kraaam
    Ina

    SvaraRadera
  8. Go kväll!
    Låter som om du fått lite snö!
    Här är ingen snö, regnar inte och blåsten som skulle nå storm. Blev det heller ingenting av!
    Tydligen eländigt runt Jönköping!
    Önskar dej en God Natt och trevlig helg! Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Har det börjat snöa hos er,mysigt.Här regnar det bara...inte lika mysigt.:) Visst var Liseberg hysterisk...det är det ingen som sagt förrut.Allt var så fint och sååååå mysigt.Nja....vet inte det ja.;) Men nu är det gjort,check på den.:)Kram Ulrika

    SvaraRadera
  10. Njuter av dina härliga bilder. ser så gott ut.Jag drömmer om en vit jul så det får gärna komma lite snö även till mig.
    Önskar dig en trevlig helg.
    Annika

    SvaraRadera
  11. Hej.....otroligt längesedan jag var inne i bloggvärlden nu och roar mig med att njuta av alla fina bloggar....Jag tröttnade och lyssnade på det...så breaket har bara varit skönt....nu har jag återigen lite att dela med mig av ....så jag ska försöka att göra det bästa....Har just gjort en otrolig resa....Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  12. Så fina bilder, det är något visst med juldukning. Var också inne på Lokomotivet när jag var i Göteborg, mycket att se på.
    Hoppas att du kan kommentera på min blogg, hittar inte vad som skulle vara fel.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  13. Så julmysiga bilder ♥ Ha en härlig kväll! Kram fia

    SvaraRadera