Bloggvänner

tisdag 9 september 2014

♥ Ett skepp kommer lastat..



Med  röda fina 
Äpplen..
Först blev det muffins bak..


Lilla hjärt skylten fick jag av 
M O R
med passande text!


Sen satt jag o googlade fram recept
på äppelkakor
fastnade för 
 Krögare Nils Emils äppelkaka
receptet finns 
mums mums..

Har en stor sjukling här hemma
 (Emil)
så det blev mys fika här på
eftermiddagen..
kommer ihåg när man själv var sjuk
och blev lite extra ompysslad!
(Det blir man väl aldrig för stor för?!)


Nytt Yankee candle ljus
Berrylicious
"Limited edition" 
innebär att doftljuset endast finns
ett kort tag!
Doftar precis som det ser ut
Blåbär.....:)

Nu smattrar regnet på rutorna
tror jag skall ta lite kaka till
o fylla på kaffet
:0


Ha nu en mysig kväll
kram kram Jessica

8 kommentarer:

  1. Ja men du det där hade inte varit dumt, jag som inga äpplen har, Pust.Har du fått någon blomleverans???
    Hoppas du har det gott i alla fall
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Åhh så gott det ser ut!!
    Visst är det mysigt att bli lite uppassad när man är sjuk! Önskar dej en fortsatt mysig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Smarrigt såg det ut! Hoppas du slipper förkylningen! Kram / mammi

    SvaraRadera
  4. Du vet hur man sätter guldkant på tillvaron Jessica :) Det ser jättegott och mysigt ut. Din son uppskattar nog att du pysslar om honom. Ha en bra dag. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  5. Vad gott det ser ut! Hösten har inte riktigt kommit till oss här i Wales. Igår sken solen och det var ung 25 grader. Däremot har äpplena kommit.Härligt!

    SvaraRadera
  6. mums,mums säger jag, visst är det en härlig tid nu.
    underbara höstdagar, lite regn ,lite sol och mitt i mellan.

    SvaraRadera
  7. NEJ det blir man aldrig för stor för:))Hoppas han kryar på sig nu Emil! Ser såå gott ut Jessica...Ha en go natt sov gott Kram Gunilla ♥

    SvaraRadera
  8. Jösses, vad fikasugen jag blir av dina bilder.. Får nog baka något smarrigt i helgen tror jag..

    Kram Maidi

    SvaraRadera