Bloggvänner

söndag 8 juni 2014

♥ Vidar 1 år..


I går firades lille
Vidar som fyllt 1-år
lille gullungen

Tyvärr kunde jag inte vara med o fira 
för jag jobbade delad tur
attans så trist att missa 1 års kalaset
Förresten!!
Förklaringen till det rosa paketet
om någon undrade typ 
(Mamma eller Erki)
:0


Jo tjejen började slå in paketet
medans jag gick ett varv i butiken
när jag väl kom fram var det rosa!!
Men alldeles för fint för att
göra om
och vad spelar det för roll
:=)
Paket kommer från Papeterie Göteborg
Det är ju innehållet som räknas


Liten väska från kollektionen
Teddy Bear
kan man ha små böcker eller dyligt i..

Nu är min jobb helg gjord
o här sitter jag


Med öppna altan dörrar
lång förlängnings sladd till datorn
kaffe pannan som skymtar
Alldeles ostylat
:))
och pustar ut
Ha en fin start på kommande vecka


kram Jessica


7 kommentarer:

  1. Vad härligt för dig ha det så gott nu i veckan och njut det blir fint väder.Ta mor med och kom över en sväng omni känner för det.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. det har du så rätt i, vad spelar färgen på
    paketet för roll. Det är inte så noga heller tycker jag.
    ha det så bra nu i veckan, önskar Hajan

    SvaraRadera
  3. Vad söt resväskan var . Hajade nog till lite för papperet,du har rätt paketet var så fint! Vidar var nog nöjd för det han fick! Kram/ mammi

    SvaraRadera
  4. Det lät mysigt det där ;)....grattis till 1-åringen....i onsdags firade vi min brors dotters son, som fyllde 1-år ;))...ha det gott!
    Hej då!!
    Bia

    SvaraRadera
  5. Grattis till 1-åringen i efterskott...
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. of course like your website but you have to take
    a look at the spelling on quite a few of your posts.
    Several of them are rife with spelling issues and I to find it
    very bothersome to inform the truth then again I'll surely come again again.

    My webpage; apple

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Åh så söt han är lilla Vidar!
    Förstår att du tyckte det var tråkigt att inte kunna vara med på kalaset.
    Vilket fint paket! Har mycket saker från Papeteri i butiken, dom har så mycket fint.

    Ha det så bra och en trevlig helg
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera