Bloggvänner

onsdag 25 juni 2014

♥ Fika hos Nettan..


Hej hej!
Hoppas allt är bra med er!
en del har säkert börjat sin semester
för mig dröjer det tills v 30
ja den som spar...

Första dagarna på jobbet har varit röriga
hoppas verkligen det lugnar sig!


I em har jag varit hos goa Nettan på fika
massor av jordgubbar bjöds det på
dessa var verkligen super goda
en del jag köpt har varit si så där
tom riktigt beska


Jag tycker alltid man får ny inspiration
när man är hos någon annan
nya uppslag eller bara en ide..


Hon har Jordgubbar på sin balkong
som hennes lilla barnbarn Liam
tycker om att gå o plocka
:0


En Mini Gurk planta 
hon hade inte sett att en gurka var på väg
tänk man kan få plats med en hel del
 även på en balkong

Önskar er en fin fortsättning på veckan
ses snart hoppas jag
kram kram Jessica


4 kommentarer:

  1. Man kan göra jättemysigt på en balkong...jag har haft balkong ett par ggr i mitt liv...och det var mysigt!....men nu har jag lite större , så nu är det uteplatser som gäller...väntar bara på ett inglasat uterum också, men det lär dröja, hehe...
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Mumsigt med jordgubbar, härligt nu när den tiden är här. Mysigt att odla själv också. Ha en fin torsdag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Fika är något av det bästa som finns, att bara få sitta och prata en stund över en kopp kaffe, mysigt! Och härligt att få extra inspiration förstås!
    Tack för tipset om mina blomlådor, Jessica. Jag vill ju helst att de ska se riktigt fyllda ut, men jag tror att du har helt rätt för nu börjar lavendeln sprida ut sig, så det var nog tur ändå att jag inte tryckte ner fler blommor i lådorna. =)
    Ha en härlig dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Mm... så gott med jordgubbar det är nog det bästa fikat!

    Sv. Jag har köpt min griffeltavla på Blomsterlandet.

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera