Bloggvänner

tisdag 20 maj 2014

♥ Hej på er..

Fina blå/vita violer

Efter jobbhelgen har jag äntligen en ledig dag
som jag började med att damsuga och tvätta
och lite små fix
Sen kom Nettan på fika
så trevligt med pratstund
( eller prat timmar rättare sagt)
:0
eftersom det inte blir så ofta..


Den ena Aklejan står snart i blom
finns ju så många olika färger och sorter


Den här lilla söta mini rosen med kruka
hade Nettan med sig!
hon vet vad jag gillar :))
Tack igen..
strax tar jag bilen o far på en tur
man vet aldrig vad man hamnar
ingen rast o ro
:0
Må så gott
Kram kram Jessica


7 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Hoppas att du haft en mysig "tur"!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Så underbart vackra violer. Har inte sett liknande förut
    De har väl inte kommit i mon väg förut.
    Tänk en hel dag utan regn, det är knappt man tror det är sant. kram från Hajan

    SvaraRadera
  3. Så vackra violer.....hoppas du fick en fin biltur;)
    Nu ska vi få varmt igen...härligt!!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  4. jättevacker färg på violerna..
    ha det så bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Rosor av alla de slag kan man inte få för många av. söt violen är, har e viss förkärlek för såna.
    Och vad mysigt at ha igelkottar så nära jag gillar det djuret
    Ha en fin dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Så fina blommor. Hoppas du får en härlig tur. Ha en fin torsdag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. Rosor är underbart!!

    Hoppas du fick en fin tur med bilen! Var hamnade du?? :))

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera