Bloggvänner

tisdag 29 april 2014

♥ Fika hos Nettan..


Köpte en Engelsk pelargon till 
Nettan
Lila/Rosa är hennes färg
Tyckte mitt lilla egen tillverkade fågel hus
passade bra till 
så jag skickade med det..


Bjöds på gott fika o mysigt sällskap
ingen bild på värdinnan inte....
:0
Hon gillar inte att vara med på bild



Vi hälsade på hennes yngsta dotter
Matilda m sambo och lille Leo 9 månader
storebror Liam var på dagis

Kul att träffa dem alla
två dagars ledighet är slut
i morgon börjar jag kl 7

Ha en fin Valborg
kram Jessica





7 kommentarer:

  1. Tassar in, och önskar dej detsamma, vännen!! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Kul bild på slutet. Härligt med goda vänner att kunna träffa och fika med..Blomman gillar jag, har ett litet skott på gång, du vet tjuvat som vanligt.
    hoppas du inte har alltför trist på jobbet i helgen. Vi spikar på kolonin vi.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Tänkte önska dej en trevlig Valborg!!
    Må så gott!.....sista bilden var ju kul ;)
    Kram från bia

    SvaraRadera
  4. Halloj Jessica!
    Önskar dig en toppenfin valborg!

    Bamsekraam
    Ina

    SvaraRadera
  5. hejsan Jessica kollade runt lite innan jag skall knyta mig.
    Lycka till i morgon då, lilla vän. Till mig kommer min dotter tidigt det är beställt smörgåsar här.
    Då skall vi prata av oss lite.

    SvaraRadera
  6. Viket sött fågelhus du gjort!! Och fin blomma att ge bort. Kul!
    Trevligt med fika och fint sällskap. an får ta vara på stunderna.
    Ha en fin första maj trots jobb!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej på dig :) Kul att titta in till dig. Härliga blomsterbilder och vad kul med tjejweekend. Jag är så glad att du tittar in på min blogg och kommenterar. Ha en fin 1 maj. Kram Katarina :)

    SvaraRadera