Bloggvänner

söndag 9 mars 2014

♥ Våren smyger sig in..


I form av vårblommor
 Ägg fjädrar tillsammans
med rostiga ting
Fin kombo tycker jag..


Just oreangea Penseer passar
till det rostiga
Brända tonerna..


(Äggen kommer från Gro och fägring)

I år infaller ju Påsken sent
men om man börjar nu 
så blir den lite längre
:)


Lördagen bestod utav Loppis o torg runda
sen städades det och putsade köksfönstret

 sen kände jag mig ganska så nöjd

Rostig lykta/kruka
I dag har vi haft mina föräldrar på middag
då testades en ny efterätts kaka/paj
efter tips från Hajan
som var så god
visar i nästa inlägg

Hoppas eran helg varit fin
Må så gott

Kraaam Jessica




13 kommentarer:

  1. Härliga bilder, underbart med alla dessa fina blomsterbilder som finns på bloggarna idag... det syns att alla har njutit av sol och värme.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Härligt med turkos och rost ihop...nu har jag fått tips om en fin kombo...coolt!...hoppas dagen varit bra....här har det blåst, så snön som är kvar har blåst bort kan man säga, hihi...
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Så fina rostiga saker, älskar rost. Ha en fin vecka Jessica🌷 kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Även här var det ju en runda på stan o torget men orken gjorde att den inte blev så lång. Det har ju varit så härligt väder så en tur till kolonn var ett måste och fika med naturligtvis så nu är våren här!!
    Så fint du fixat med blommor och mina favoriter rosten, den kan man inte vara utan hihi
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  5. sitter och väntar på min lilla tjej som skall med på min
    promenad, hon kommer om 15 min. Hoppas jag hittar något vårtecken. Lovat bild på mina vårfåglar ( kajor )
    till en bloggvän på östkusten. ha,ha har inte en talgoxe, eller blåmes här visst är det konstigt. Ha nu en bra måndag hälsar Hajan

    SvaraRadera
  6. Tack för mycket god mat o en trevlig em! Kram mammi

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Så vackra bilder..är verkligen en föraning om våren!!
    ha nu en fortsatt mysig kväll!! Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Så fint du har planterat och jag gillar färgskalan och rost förstås : )
    Visst kan påsken börja nu! Vi startar lite lätt med ägg och ett par fjädrar sen ökar vi hela vägen... jag är med!

    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  9. Jag tror jag måste gå upp på vinden idag och hämta mina ägg.. Det är ju lite som du säger: Startar man nu blir ju påsken längre..
    Jättefina små arrangemang har du gjort..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  10. :) Härliga bilder Jessica. Sådant man lätt blir inspirerad av. Fina färger. Gardinerna med hönorna tycker jag om. Ha en bra dag. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga vårbilder!
    Vårkramar till dig kära vän ♥
    ~Lollo~

    SvaraRadera
  12. Rost är vackert ihop med blommor
    kram Rosa

    SvaraRadera