Bloggvänner

söndag 16 mars 2014

♥ Söndag..


Hejsan!
I em/kväll blev det våfflor
man måste ju fira att jobb helgen är över
och har gått bra!!
Fredagskvällen blåste det och regnade
Lördagen var också ganska blåsig
men inget regn
I dag har det blåst nordan
vart tog våren vägen?!


I går morse innan jobbet
 åkte jag vägen om torget
vad gör man inte för dessa blomster
:0
köpte polkagrisrandiga tulpaner
som jag aldrig sett 
så fina..


Denna Primula grupp fick jag av B
när hon var här i Torsdags förra veckan..


Åh vad jag längtar efter detta
kunna öppna upp altan dörrarna
njuta av sol o värme
och alla blommor

Nu skall jag kika runt till er
det är avkopplande 
och roligt

kram kram Jessica



10 kommentarer:

  1. Alla dessa underbara vårblommor, man kan inte få nog. Här har varit en toppendag, sol från en klarblå himmel... väldigt varmt när man satt i lä på altanen.
    Ha en bra vecka!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig sista bild....dörren öppnas mot sommaren ;)))
    Tänk att vi går mot vår och sommar.....men i morrn får vi snö...jädrans....hoppas den försvinner fort....
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Våfflor är gott! Det blev så´na här förra helgen. Mmm...
    Vilka härliga tulpaner du hittat! Så´na har jag inte sett förut. Det är så härligt med färska blommor.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra blommor!

    Må gott! ❤️
    Kram
    Ina

    SvaraRadera
  5. Riktigt fina bilder du bjuder på!
    Kram mammi

    SvaraRadera
  6. Underbara blomster igen! SKA bli gött att slänga ljungen:)) Tack för titten gumman ♡ Gunilla

    SvaraRadera
  7. Härligt när helgen är gjord! Gör du rätt i, att fira..och äta våfflor! Såå gott!
    Vilka underbara tulpaner!
    Ha nu en fortsatt mysig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Här blev det också våfflor igår kväll. För mig är våfflor vår och i dina bilder är det mycket vår. Söta tulpaner!

    /Anette

    SvaraRadera
  9. Gott med våfflor.Vilken underbar altan du har.ha en fin vecka.Kram Ulrika

    SvaraRadera
  10. Du tycks haft det riktigt trevligt vännen!
    Önskar dig en fin start på ännu en ny vårvecka
    Kram Lollo

    SvaraRadera