Bloggvänner

måndag 24 mars 2014

♥ Blommig inledning..


Hej hej!
Att åka till torget på Lördagar är ett
absolut måste, åtminstone så ofta möjlighet finns
Färska blommor förgyller tillvaron
köpte denna lite för mig ovanliga Irisen
skall peta ner den ute sen!!

 

Tulpanerna och de små vide kvistarna
kommer också därifrån

Ni undrar vad vi gör här hemma?!
Jo vi tapetserar och byter golv mm på övervåningen
Tänk vad det gör underverk!!
bara möblerna som gör att jag känner igen mig
:o

Kanske dyker det upp en bild framåt 

I veckan blir det Brandutbildning med jobbet
och träff med Flickorna M
som jag inte sett sedan i höstas
ska bli kul

:0



Så sant som sagt!!!

Ha det så gott

Kram Jessica



7 kommentarer:

  1. Saknar torget varje helg jag inte varit dit så blev det denna helgen.Inga nya blommor här inte så det är tomt på köksbordet. Var på kolonin ett tag istället.
    Lycka till med rusten
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Så sant så och fin iris du hittat
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Vilken bra prolog, så sann, så sann.
    blev gladare över den än blommorna.
    ha, ha . Det stämde så bra in på mig.

    tusen tack från Hajan

    SvaraRadera
  4. Härliga blommor och underbar och rolig text!:)
    Anna K hade gjort om i butiken och det var verkligen fint där nu - värt ett besök!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Så fina blommor!! Visst är det väl ljuvligt, så länge man kan köpa tulpaner!! Underbart!
    Hoppas verkligen på bilder..när det är klart!
    Ha en fortsatt skön måndag! Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Gomorron! De var bra text där i rutan:) Jaa vårblommor är ett måste,köpte l ite igår. Fast inatt varit rejält kallt.. Kram Gunilla

    SvaraRadera
  7. Jag har precis grejat med lite vårblommor i krukor som ska pryda entren här hemma. Det är ju så härligt med alla färgerna..

    Kram Maidi

    SvaraRadera