Bloggvänner

torsdag 23 januari 2014

♥ Tack..


 För krya hälsningarna
Själva snuvan är mycket bättre
Även om kroppen fortfarande
känns tung och frusen
Jobbat har jag gjort (då det inte fanns någon vik)
och som sagt sjukskrivning var inte aktuellt
Men....
Nu har jag tre dagars ledighet framför mig
så jag får ladda om batterierna
genom att ta det lugnt!


Roligt är det med inslagning av paket och 
dekoration..
Detta har jag visat förut
men tyckte det passade i stil med ljuset (Ovan) 
som jag köpte häromdagen


Såg på Pysselsidan att ägg tillverkningen
var på gång hos några
Kanske man ska börja fundera
på om det skall bli några fler gjorda
än de man har..


Om inte annat är de fina att ge bort
tillsammans med ett arrangemang
eller med lite godis i eller
en påsk present!!

Snart har vi gjort Januari Månad
det känns skönt
Ett steg närmre ljuset
Må så gott kram
Jessica



15 kommentarer:

  1. Tur att du känner dig bättre,Härligt med lite lediga dagar också. det känns lite tidigt med ägg Påsk är ju inte förrän i Andra halvan av april.Men det är lart börjar man så går ju tiden fortare .
    Ha det så gott nu och njut dina lediga dagar,( mor och jag hade det trevligt igår)
    Kram meta

    SvaraRadera
  2. Så fint pyssel du har gjort ;)......skönt att du är på bättringsvägen också....trevlig helg till dej!
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  3. Så duktig Du är, så fina saker Du gör. Herre Gud tänkte jag först är det redan Påsk. Men det är ju i April som väl är. Det är alltid roligt, då får vi pynta igen.
    kram

    SvaraRadera
  4. Härligt att du mår bättre, vännen!
    Dessa ägg är så vackra, men skall det bli några här,,får jag köpa dom..fniss
    Men måste vara så roligt att göra!
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll..och krya på dej!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Skönt att du är piggare och att du nu har några dagar att återfå orken och energin :)
    Så fint pyssel.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ha en skön ledighet! Snart får vi pyssla igen! :-)
    Kram mor

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en skön ledighet och vila mycket nu så att du blir riktigt pigg och kry igen. :-)

    Kramis
    Ina

    SvaraRadera
  8. Skönt att du känner dig bättre vännen :)
    Så ta det bara lugn nu i helgen, och vila ordentligt :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  9. Så fina ting du har gjort
    ha en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  10. Vilka fina ägg :) Annorlunda. Skönt att förskylningen börjar ge med sig. Önskar dig en skön helg. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  11. Såå fina saker du gör vännen! Hoppas du får goa lugna dagar nu o krya på dej riktigt! Kraam Gunilla ♥

    SvaraRadera
  12. Fina ägg!! och skönt att du känner dig bättre!

    Tack för din fina kommentar inne hos mig! :) Blir så glad!
    kramar till dig!

    SvaraRadera
  13. Hej igen jo vi har gjort nytt schema så nu jobbar vi varannan helg
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  14. Hej..det var ett tag sedan..kikar runt lite.....ser ditt fina pyssel...själv blev jag trött på att blogga så jag ligger lågt..ett inlägg har jag fått ihop men får väl se om det blir fler.. Kramen Lisbeth

    SvaraRadera