Bloggvänner

onsdag 14 augusti 2013

♥ Kaffe rep..




I solen innan regnet kom
intog vi och några av våra tanter
(Vårdtagare)
kaffe
 på en mysig ute servering
utmed vättern strand
 sommar cafe 93

så uppskattat och trevligt

Så gott folk
Vi som arbetar i  Hemtjänsten gör
så gott vi kan
eftersom vi numera har tids press
och ekonomi som styr med järnhand
skall inte gå in mera på detta nu
(för då blir det alldeles för långt)

så finns det trots allt en och annan ljusglimt

Dock blev det inte 


som tur var
:O
men den måste jag ta och läsa
tror den är bra

 I dag är jag trött tröttare 
Tröttast
Tur jag är ledig i morgon

Ha en fin forts på veckan
kram Jessica




9 kommentarer:

  1. Sov sött i natt och hoppas på en fin dag i morgon. regnet tröttar ut en.
    Ha det så gott och sköt om dig
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!
    Så gulligt och ta med tanterna ut!! Kan tro att det uppskattas väldigt!!
    Sov gott...och ha en härlig dag i morgon!! Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Roligt med kafferep för dom äldre ;))))..............sov så gott!!!
    Kramisar från bia

    SvaraRadera
  4. Åh så härligt det låter,beundrar er i hemtjänsten♥ Hoppas du får sova gott gumman Kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Det är ju toppen att Ni gör så,
    det sätter de värde på förstår Du.

    Hemtjänsten där jag bor, är också bra, alla berömmer dem, det är tur att Ni finns.

    kram Hajan

    SvaraRadera
  6. Dom äldre uppskattar alltid att man har lite extra tid med dem :)
    Hoppas du fick sova gott vännen♥
    Kramen♥

    SvaraRadera
  7. Alla ni som arbetar med människor skulle ha en stor guldmedalj...och en grym lönehöjning. Tack för att ni finns <3
    Ha nu en fin helg
    Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Ni gör en beundransvärd insats alla ni som tar hand om de gamla...så fint ni ordnade för dem :)
    Hoppas du får en riktigt fin helg nu Jessica :)
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  9. Åh "Kaffe med Rån" fick jag med posten idag! Verkar vara kul :)

    Ja jag vet hur det är med hemtjänsten. Mycket kan man säga om det... även om boenden.. Jag jobbar på ett boende och om vi ändå var fler personal...

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera