Bloggvänner

fredag 10 maj 2013

♥ Trevlig helg..


Hej på er
Ja då var vi framme vid helg igen
för en del redan i går 
då många nog passade på att ta sem denna 
klämdagen!
Men för mig vart det jobb
både i går o i dag
men nu har jag ledig
helg framför mig..
Inget planerat än 
men något skoj händer nog kanske alltid..
om inte annat lite nödvändigheter


Rosorna köpte jag på Plantagen
och när de gjort sitt i vasen
klippte jag av dem och dekorerade fatet
 jag fyndade häromsistens
då får man njuta av dem lääänge..
I dag blir jag inte lång randig utan
kort o gott
Trevlig helg på er 
Kramiz Jessica

14 kommentarer:

  1. Hej! Så härliga rosor! Önskar dig en mysig fredag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Önskar dej också, en underbar helg! Hoppas vi får ett ljuvligt väder!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej fina Jessica !
    Ja rosor kan man verkligen glädjas åt länge ♥ Sen får du väl torka dom ;)
    Ha en härlig helg du också och så skönt att du får vara ledig !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Hej gumman! Jaa nu har JAG varit ledig två dagar,ja nästan tre förresten så nu får jag allt jobba i morron..:) Det går bra det med.Härligt med rosor..Ha en trevlig helg nu då vad du än hitt' på:)) Kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga rosor! Skönt med en ledig helg..förhoppningsvis blir det sol i helgen för nu har det bara regnat i två dagar :-)
    Ha det riktigt gott i helgen!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Rosor är tacksamma blommor, med lite omtanke står de sig läääänge :)
    Härlig färg på dina!
    Här kör vi vattkoppor så vi har varit ofrivilligt lediga sedan förra helgen, enda positiva med det är att jag hunnit rensa och städa undan sånt som blivit liggande.
    Önskar dig en härlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Tack för titten vännen...vackra rosor och med en ljuslykta i mitten...pricken över i:et!
    Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram bia

    SvaraRadera
  8. kathas kortmakerilördag, maj 11, 2013

    Ja ledighet är inte dumt tid för skapande,loppis och trädgård.
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  9. Så vackra rosor:))
    Trevlig helg till dig med och Bamsekram
    /Lollo<3

    SvaraRadera
  10. Hej! Önskar dig en skön söndag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  11. Skönt med ledig helg ..samma här denna helg .men nästa är det jobb på Lördagen igen
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  12. Jag tog ledigt och gjorde Stockholm på långhelgen, kul och skönt.
    Så smart och snyggt sätt att förlänga rosornas liv.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  13. Vackert! Önskar dig en ny härlig solig vecka! kramizar

    SvaraRadera
  14. Så tjusigt du gjort det.. Rosor är så vackra!

    SvaraRadera