Bloggvänner

tisdag 9 april 2013

♥ Glossyboxen o smink väska..


Hej go vänner..
Månadens Glossybox brukar ni ju få se hos mig
Denna gången var den trist o färglös
förutom ett chockrosa läpp glans
Innehöll den
1 st Nail repair för naglar
(Har ganska korta naglar)
1 st chockrosa läpp Blush
(Passar inte en blekfis)
:0
1 st tandbleknings stripes
(Hm tror inte det funkar på mina 
missfärgade tänder)
1 st ögon skugge shimmer (fin färg)
1st Bodyshop foaming Wash ( helt ok)

Men jag hänger inte läpp för det
jag ger bort det jag inte vill ha
och vad sjutton det är ju lite som
en kul grej..
Det handlar ju inte om stora summor!
"O inte rökar jag....;=) "


Denna lilla tavlan fick inta en hörna på toan
Tycker fortfarande om det motivet..
 Jag  är som sagt svag för söta saker
så när jag passerade
Guldfynd
fick jag se denna lilla smink väska
tyckte den var lite rolig
även om den var lite (plastig)..


 Visst är den söt...


Guldfynd säljer alltså numera inte bara
Guld...

Våren vill sig inte riktigt
Här har det varit /är det riktigt kallt
men den som väntar på något gott
Väntar aldrig för länge!
ha det fortsatt gott
kram Jessica




12 kommentarer:

  1. Kanske inte blir fullträff varje gång,men jag kan tänka mig att det är spännande.Alltid kul med paket:) Kanske ska prova:) fyy så kallt det är,men helgen lovar bot och bättring:) kramizar..

    SvaraRadera
  2. Hejsan Håller med dej, glossyboxen var inte så rolig denna gång. Har haft den ett tag. Ofta är de ok.
    Sminkväskan är så fin.
    Ha en fortsatt fin vecka
    Kram Gittan

    SvaraRadera
  3. Jamen det är ju en bra present att ge bort !
    - Himla kul var ju din nya sminkväska ! Och säkert billigare än dom andra sakerna dom sålde på Guldfynd ;)
    Ha det gott och ha en fortsatt fin vårvecka ♥
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Kul när det kommer något annat en räkningar i lådan ;) Allt kan ju inte vara toppen alltid. Så fin sminkväska!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. va mycket bra det var i den glossyboxen, vad är det kan man beställa eller hur funkar det? må så gott

    SvaraRadera
  6. Det är säkert bra grejer bara man har användning för dom, som du säger som presenter annars.
    Väskan var ju jättesöt.Det är kul med lite förnyelse.
    Ha en fin vecka i kylan, men värmen är på väg såg jag idag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  7. Hej Jessica! Clossybox...helt nytt för mig! Kommer den varje månad?
    Gillar din tavla och söt sminkväska!
    Konstigt att vi har våren mer här en ni som bor mer neråt:)
    Har en fin kväll!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  8. Glossybox, tänk vad alla har det! det verkar vara bra grejer iaf.
    Så söt en tavla du har där, gillas...
    Sov sött,
    Sussi

    SvaraRadera
  9. Är ju perfekt att ge bort, det man själv inte kommer att använda!
    Förstår att du gillar både tavlan och sminkväskan..för det gör jag också!! Hi hi..
    Önskar dej en fortsatt mysig dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  10. kathaskortmakerionsdag, april 10, 2013

    Så mycket fint du visar,lyckliga dina vänner som får det du inte gillar;))
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  11. Spännande med ett sådant paket i brevlådan... perfekt att ha och ge bort.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  12. Söt sminkväska du hittat, till dina fina glossysaker. Våren är verkligen på g. nu! Kram mamsi

    SvaraRadera