Bloggvänner

söndag 13 januari 2013

Helgen i stora drag..

Emil o lille V

Hej
Inledde helgen med Fredagsmys 
hos Bror o lille Viggo
Mamma E var på annat håll..
mycke bus blev det..
Lördagen då intog vi
 mor o far på kvällskvisten
 och bjöd på semlor
(hm!! semla nr 2 för i år )


"Söndagen"  I dag
Då spontan for vi till...
Ja känner ni igen omgivningen!?
kan säga att jag hittade inte så mycke..
men lite smått
hittar man alltid på
Gekås
Just nu är det nog en sådan där mellan period
då Vintern ska ut o våren som skall in
Även om det inte känns så vädermässigt..

(Tyckte bilden var så söt)

6 dagars arbetsvecka står för dörren
bara att ladda o köra.

Ha en fin vecka
kram Jessica



13 kommentarer:

  1. Vad mysigt med lilla Viggo, så söt. Vad roligt att åka till Ullared, lyllos som bor nära.. Ha en fin vecka Jessica. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Härlig helg ser jag. Det är nog lite tyst och tomt över allt tror jag ingen har väl pengar kvar efter alla helger.
    Ha en så bra vecka du kan med jobbet. Kan också vara kul.
    Kram meta

    SvaraRadera
  3. Mysig helg du haft!!
    Visst är det konstigt..att man Alltid hittar någonting på GeKås..hi hi...
    Önskar dej en fortsatt härlig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Fina Emil och lille söte Viggo! Önskar dig en bra arbetsvecka..kram

    SvaraRadera
  5. Så mysigt och härliga bilder!
    Kramiz/Rozie

    SvaraRadera
  6. Vilken fin helg du har haft...önskar dig en fin kommande vecka...sex arbetsdagar låter tufft!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Låter som en jättefin helg :)
    Bilden är verkligen underbar!
    Ha en fin start på veckan.
    Massa kramar från mig.
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Semlor......åååå vad jag längtar nu!!
    Måste köpa/göra det nån dag!
    Fina bilder och härligt inlägg
    Önskar dig en finfin vecka vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  9. Vilken mysig helg ni haft!
    Oh, vad gott med semlor... men jag försöker hålla mig lite till ;)

    Önskar dig en fin arbetsvecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Mysig helg tillsammans♥
    Va??? har du redan ätit två semlor :)
    Jag har inte fått nån...
    Kramen goa du♥

    SvaraRadera
  11. Åh vad gott med semlor ..har inte blivit nån här än
    Kul med en tripp till Gekås också
    kram Rosa

    SvaraRadera
  12. Vad roligt att du hittat till min blogg och är med i utlottningen!
    Åh jag hittade till din blogg =)
    Ha en fin start på veckan!
    KRAM Camilla

    SvaraRadera
  13. Den sista bilden var ju jättehärlig...man kan tro att jag är tjock.....hihi....
    Ha en fin start på veckan!!
    Kramen

    SvaraRadera