Bloggvänner

söndag 12 februari 2012

Söndag igen..


Lilla ängeln...




Hej!
Jag har lyckats hålla förkylningen "stången än" I Fredags kväll gick jag o Janne på Hamilton,jag tyckte den var bra,Persbrandt spelar ju så otroligt bra!sen kom jag i väg på min Loppis tur,for på flera ställen,lyckades få tag i ytterligare fem djupa dessert tallrikar, som ni vet tycker jag mycket om det Engelska porslinet,såg när jag kom hem att en tallrik skilde sig men det gör ju ingenting.Sen var jag o köpte Blommor hi hi, ni vet jag kan ju inte låta bli!!denna gången blev det Engelska pelargoner,egentligen tycker jag det är lite tidigt med dem,men det finns inte så mycke nu om man vill ha något blommande.Den lilla Ängeln kunde jag inte motstå ;)) I morgon är min sista lediga dag,så det blir en heldag med sonen, det är ju sportlov hos oss,vad vi hittar på vet jag inte än! vad gör man med en 15 åring denna årstiden? inte lätt,vi hade tänkt åka till Göteborg över dagen,men det skall bli snö så det lockar inte.kanske blir det hemma mys med film o god mat ;)
får klura på det
Ha en fin Söndag
kramiz Jessica


14 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!!
    Härligt med lite nya blommor..känns att våren kanske..är liite på väg!!
    Skönt att vara ledig..och att förkylningen förhoppningsvis är borta!!
    Önskar dej en fortsatt härlig söndag!!
    Mys njut och ha det gott!! Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara så himla härligt med nya blommor.Blir alltid så glad av blommor.Hoppas att förkylningen är borta.Ha en skön söndag.Kram Rita ♥

      Radera
  2. Hoppas du blivit frisk (ett tag sen jag kommenterade).
    Vilken jättefin tallrik du hittade. Så himla roligt när man har en liten samling av nåt och lyckas fynda till den:)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Lilla änglen var jätte söt förstår att du inte kunde motstå den. Du får ta vara på morgon dagen o göra något mys pys roligt med sonen. Ha en underbar söndag kram Beijan

    SvaraRadera
  4. ...Kunde väl tänka mej att hamilton var bra!Gillar ju Persbrandt,hoppas jag får se den innan den försvinner från byn!
    Japp vi har sportlov här denna veckan som kommer,ska ta hand om våra barnbarnsflickor torsd fre..Göran tar hand om killar..Mästerkatten på matine.Men dom är ju yngre förståss än Emil..Ha en fin söndag kramis Gunilla

    SvaraRadera
  5. Jag har inte sett Hamilton än, har hört mycket positivt om den..
    Den bästa vitamininjektionen är blommor :-))Såna behöver man många så här års.. :))))
    Ha en fin söndag
    Kram Lily

    SvaraRadera
  6. Så fint porslin! Precis sådant åt vi efterrätt på söndagarna på, i min barndom!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Skönt att du är på benen ännu! Kul att du hittat så´nt porslin som du samlar på. Inte dumt alls.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Här får vi vänta tre veckor till innan vi får sportlov.. Inte förrän vecka 10 är vi lediga.. längtar lite..

    Hoppas ni får en fin dag, du och sonen.

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  9. Hej Jessica! Håller med om att Hamilton var bra, fast lite otäck emellanåt måste jag säga...kanske har blivit lite känslig.. =) Härligt att du kom iväg på loppisen och att du fick fynda! Hoppas nu förkylningen ger med sig helt också. Hoppas du och sonen får en fin ledig dag imorgon, låter inte alls dumt med film och god mat.. =) Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Ja det ser inte lätt ut. men någongång kanske jag vågar mig på en skridskotur.
    Ja inte blir det många inlägg heller av mig nuförtiden. Det går lite upp och ner och jag har tyvärr inte haft möjlighet på sista tiden.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Vad skönt att du klarade dig och fick göra det du ville =) Fina fynd, som vanligt ;)
    Hoppas dagen blir toppen för dig och sonen.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  12. Hejsan!
    Vilka fina tallrikar du fyndat.
    Så sant blommor kan man inte avtå från.
    Ha de mysigt med sonen.
    Kram Katha

    SvaraRadera