Bloggvänner

torsdag 15 december 2011

Vykorten skrivna..




Hejsan!
Bråda dagar nu till Jul,det märktes i dag när jag tog en sväng till köpcentrat,folk överallt,skulle köpa en liten julklapp till det årliga bytet på jobbet, så det blev en kortsväng.I em har Jag har suttit o skrivit de sista julkorten,det är roligt att både skriva o få kort!  o I dag damp faktiskt mitt första julkort ner i brevlådan ;)  bara nio dagar till jul,kan ni fatta det?  Knappt att jag kan.. hoppas ni inte stressar för mycke,det blir ju Jul i alla fall..
Tittar runt till er i morgon,för då är jag ledig,för att sedan jobba lör,sön o Måndag
Ha det så gott
Varma December kramar från
Jessica



16 kommentarer:

  1. Hej Jessica!Jaa nu går det undan till jul,jag tycker inte jag stressar me nåt(Än alltså) Korten skrev jag häromdan så dom lägger jag på i morron.Idag grejsat med mat till pokerhajarna.Gött att sätta sig ner lite nu innan första spelet prick fem stsrtas..Ha en go ledig dag i morron nu Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Här är det ingen stress...känner att jag är färdig med det jag skall göra! Sedan som sagt blir jul..ändå! Viktigaste är att man umgås med nära och kära!
    Nej du..jag förstår inte att det snart är jul..sedan det vädret vi har gör ju inte saken bättre!!
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Totalt avslappnad har jag också skrivit dom julkort jag ska skicka. - Men glömde köpa frimärken sist vi var till stan, så det dröjer några dagar innan dom blir skickade.
    - Tycker det är mycket roligare med vanliga julkort istället för julhälsningar på nätet !
    Fattar inte heller att det snart är jul, det är väl därför jag är så avslappnad ...
    Ha det gott !
    Kram ♥ Anneli

    SvaraRadera
  4. Nä jag fattar det inte... tiden har bara rusat fram den här hösten. Snön har regnat bort här så julstämningen försvann oxå, men jul blir det ju ändå;-)

    Jag har stressat runt som en tok hela friveckan, men nu e jag klar med alla julklappar och inslagning. Skönt när jag nu ska jobba ända fram till julaftonsmorgon!

    Ha en fin kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Nä inte kan man tro att det snart är jul med detta väder! Jag ska oxå jobba hela helgen, men hellre det än jobba julafton, för det slipper jag i år:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Halloj gumman.
    Hi hi hi jag har också skrivit nu ,brukar inte vara så duktig på de men i år så ;)
    Jag har också helgen framför mej med jobb + hela veckan....kommer ha fullt upp.
    Ha de så bäst.
    Kramar Nettan

    SvaraRadera
  7. Hallojsan!

    jag fick också iväg mina julkort idag..och det var väl på håret då jag tror att det är sista dagen imorgon!!

    Ha det gott!! kraam sanne

    SvaraRadera
  8. Ja varje år är jag på sluttampen med julkorten, men i dag fick jag iväg dom. Kul att skicka iväg o ännu roligare att få. Ha en skön kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  9. Likadant varje år... sista minuten.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Javisst går de fort nu.. Alldeles för fort! Man skulle vilja bromsa tiden lite för att hinna med allt man vill.. Men som du säger, det blir jul ändå :) Jätte mysigt pyssel ni gjort. Ha en bra helg på jobbet! jag ska oxå jobba.. Kram Tilda

    SvaraRadera
  11. visst är det roligt att få vanliga vykort och inte bara "gruppmejl". Kram

    SvaraRadera
  12. Oj, har kort som ska skickas som ligger glömda i en påse.
    tack för påminnelsen.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  13. Visst är det mysigt att skriva julkort, och roligt att få också såklart! Är i vanlig ordning sent ute, så skriva kort får bli mitt pyssel till helgen.. =)
    Hoppas du får en lat, härlig, ledig dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  14. De som får dina julkort kommer att bli glada:) Trevlig helg önskar...tre tanter.

    SvaraRadera
  15. Ja det är helt ofattbart att det är så kort tid kvar till julafton! Just därför har jag massor som ska hinnas med i helgen. Den där hinken du läste om kommer verkligen inte att räcka. 10 liter är ju för liiiiite inser jag :))

    Ha en trevlig jobbarhelg dock! :)
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  16. heej jessica! jaa om han ändå kunde ge mej en ledtråd snart...herregud klockan är ju halv tre!!Hhihi det blir väl väl men liite nervös är jag allt...Hörs efter helgen Kram på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera