Bloggvänner

måndag 24 oktober 2011

Ny vecka..






Hejsan!
Måste börja med att Tacka för alla fina kommentarer,som värmer så gott   passade på att ta fram den fina formen med äpplen på o göra en äppelkaka i helgen, Lite vaniljvisp o kaffe på det, så blev gotte behovet stillat  för tillfället.!  I dag är jag ledig och har massor att ta tag i här hemma,förutom tvätt o vanligt stök, så står här gula stora kassar med blå text på!! som skall packas upp!vad kan det vara ?? Jo i går fick Janne ett ryck vid frukost bordet,nu åker vi till Ullared!!! Oj vad jag satte fart ;) Kan rapportera att vid Jul och heminredning var det Kaos..så det blev lite armbågs
race lite här och där! Lite smått o gott blev det i af ;)) Och ett par goa vinterstövlar hos "Sko Bo" Ha det så gott! kramizar Jessica




10 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Åhh vilken underbar pajform!!
    Mmm..äpplekakan såg smaskig ut...:)
    Var meningen att döttrarna och jag skulle åkt till Ullared på onsd..men vi har skjutit upp det...låter som om det var ett bra beslut..hahah
    Ha nu en fortsatt underbar måndag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Mums va gott i gott gott det ser ut Jessica! Ja formen var väldans söt också. Tack för titten hos mej. Va kul när gubben kommer med ett sånt förslag.Ska dit om två veckor i TVÅ dagar...tänk på mej då! kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Du får göra som jag - sätt upp en karta på väggen med kartnålar och små lappar på butiker!:) Denna sväng är det HELT klart Butik Östergården i Väring och Ängeln i rummet i Götene jag slår ett extra slag för! Fantastiskt fina butiker!!
    Ta och skriv ihop en sån bok! Det skulle sälja massor tror jag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Ser mycket smaskig ut!

    Ullaredsbesök är aldrig fel.....min gubbe gillar faktiskt också att åka dit. Där finns ju även mycket för männen.....
    Kan tänka mig att det var lite kaos på inredningen, men så finns där en hel del fina saker också!

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Hej fina :)
    Ohh vad det ser gott ut, oj vad sugen jag blev nu!!
    Måste få nå´t mysigt gott i magen nu :)
    Va kul med en tur till Ullared, där har jag bara varit en enda gång, det är så långt dit från mig, men ojoj vad jag handlade då!

    Ha en härlig kväll.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Vilken form! Och jisses vad gott det ser ut.
    Jag är så himla dålig på att ta mej tid till att baka och fixa :(

    Kram J

    SvaraRadera
  7. Ullared den här tid på året, då får man ha tålamod:-). Vilken vacker form du har till pajen. Kram

    SvaraRadera
  8. Äppelkakan ser underbar ut... Ullared och jag, vet ej, kanske någon gång, gillar inte trängsel...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Halloj!

    Så gott det ser ut! Blir sugen nu;) Kan tro det var mycket folk i Ullared, jag ska dit i morgon.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. Åh vad kul med Ullared. Vilken drömman du verkar ha som kommer med SÅNA förslag . Förstår att du fick eld i baken... haha...(Det hade då jag fått)

    Jisses vad jag blev sugen på paj nu....;-)

    Kramen Jenny

    SvaraRadera