Bloggvänner

lördag 24 september 2011

Grattis Emil 24/9..


Colorado Liseberg..
Smögen i somras..

Hipp hipp hurra för våran Emil som fyller 15 år i dag!
Tänk vad har åren tagit vägen?Firar gör vi med våran släkt i eftermiddag...
Mopeden väntar i garaget..men får inte köras föräns på Måndag,om allt går som det ska :)
Nu förtiden måste man nämligen skriva teoriprov på trafikverket! och jag kan tro att på Måndag em om det blir godkänt, ser jag nog inte röken av sonen resten av dan! ;)
Önskar er en fin helg!
kramiz Jessica


13 kommentarer:

  1. Skickar ett grattis till Emil,håller tummarna... Jag har faktiskt kvar min gamla moped, talar inte om hur gammal den är... hihi.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra!!!
    Håller tummarna på måndag!!
    Hoppas sonen får en underbar födelsedag! Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Grattis till Emil...Åååh vad man minns 15årsdan väl nu,moped fick jag köpa av en kompis för 50 kr,gick inget vidare heller...Hahaha.Jasså är det teoriprov på moped alltså? Man vet inget längre...Ha det gott gumman Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Nä vart tar tiden vägen?? Min äldsta blir snart 18... Vad sjutton hände;-)??! Din son lär ju vara överlycklig av att äntligen vara 15 och förmodligen har han nog aldrig velat att det ska bli måndag så här mycket;-)
    Önskar er en häääärlig dag:-)
    KRAMIZ

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blogg du har, den kommer jag nog att följa, hälsar Ulla S

    SvaraRadera
  6. Grattis till sonen!!
    Ja tänk...när man var 15 och "fyllde moppe"! Vilken frihet det blev! Då var det ju bara att sätta sig upp och köra, ingen teori. Men det är nog bra att det är nu.
    Min moped var en röd Crescent kompakt som jag av någon outgrundlig anledning döpte till Kjell!:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Härligt att höra att ni haft en fin dag.
    Ja nu börjar det bli kvällen och det återstår bara en kopp te och några timmar framför tvn.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  8. Ja, visst är Haga UNDERBART!! Det konstiga är att jag inte varit där innan jag och Per var i GBG den 1 juli i år och kollade på Iron Maiden med hotellnatt! Då gick vi där och i Linnéstaden och det är områden som jag inte alls utforskat innan. SÅ trevligt och mysigt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Halloj gumman :)
    grattis till Emil,va kul med moppe hi hi den tiden kommer man ihåg hi hi
    Ha en underbar kväll vännen.
    Kramar Nettan

    SvaraRadera
  10. Grattis till stora killen!
    Hoppas och håller tummarna i morgon så att han kan köra hela eftermiddagen =)

    Må så gott!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  11. Grattis till grabben som fyller moppe, det är stort! Önskar lycka till i morgon då ;)
    Så rar du är med din goda vän, vad hon ska uppskatta ditt besök.
    Ha det gott rara du,
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  12. Grattis till Emil!!
    Hoppas att han klarade moppekortet! Kan tro att han känner sig stolt och glad då han susar iväg på moppen.

    Kram. Nicole

    SvaraRadera