Bloggvänner

måndag 15 augusti 2011

Stallqvarn..


                    Här trängs diverse ting..
                      Fina Zink saker..
Marina ögon shoppar..
Hejsan!  Jobbhelgen snart gjord, bara i dag med :) I fredags var jag ledig! passade på att ta med min kompis Marina och kika på det mysiga stället Stallqvarn som är en diverse handel med gammalt o nytt från golv till tak,Det fanns mycke mysiga saker,men hur gärna man än vill så kan man ju inte handla varje gång! Har ju även en liten utflykt på gång i September,så det gäller att hålla i plånboken :)) Vill ni se hur mysigt det är där till Jul så Klicka här då kommer ni till min gamla blogg! där jag har ett juligt inslag! Ha en fin vecka! så ses vi snart igen. ska titta in till er i kväll.. många kramizar Jessica ♥♥♥

14 kommentarer:

  1. Wow,säger jag bara,vilket drömställe.:)ha en riktigt bra dag vännen.Kram ulrika

    SvaraRadera
  2. Stallqvarn är även här en favorit. Älskar den runt julskyltningen då man blir bjuden på glögg och pepparkakor och julmusik ljuder i högtalarna och en och ett annat julpynt får alltid följa med hem;)

    Önskar dig en skön dag
    Annie

    SvaraRadera
  3. Verkligen mysigt ställe. Man blir sugen att handla, men man måste hålla igen lite, annars får man för mycket av det goda. Ha så bra kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Ojojoj, jag tror jag svimmar. Vilket ställe. Kommer man ut nån gång om man gått in. Så mycket att titta på. Högt och lågt. Jisses. Månne man få vägarna förbi nångång. Ha de så gott min vän...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Finrummet har jag inte varit i kontakt med, men jag googlade och såg att det ligger på samma gata som Anna K, det är ju inte så lyckat! Men tack för tipset ändå!
    Stallqvarns verkar otroligt mysigt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Oj vilken mysig butik! Nä inte går det att handla varje gång, dessvärre;)

    Nu är helgen gjord för oss:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Jättemysig affär så tack för tipset! Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Härligt mycket pryttlar =)Åååh vad jag vill ta bilen och åka på en riktigt låååång loppis tur!
    Det blir ju bara att man besöker de lokala loppisarna lite då och då....

    Må så gott!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  9. Åh tack gumman för krya hälsningen...Åh va mycket fint det var på det stället... Kramis ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  10. Hej hopp
    Hi hi klara första dagen på jobbet,men de va segt vill jag lova :)
    Men oj oj vilken affär där kan man nog gå i timmar hi hi
    Ha de så bäst gumman
    Kram kram Anette

    SvaraRadera
  11. Ååh - min favorit! Mamsen och papsen bor på Bäckalyckan så det är bara att traska över Dunkehallavägen så är jag där! ;) I love Stallqvarn! ♥ Senast jag var där blev jag helt exalterad över alla gamla industrilampor de hade till salu... tills jag insåg att de tillhörde inventarierna och inte alls var till salu, hihi! ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  12. Vilket mysigt ställe! Kanske man får vägarna förbi någon gång!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  13. Kan tänka mig at man kan hitta massor med "vill ha" saker, men det känns gärna lite skönt när man först funderar på om det verkligen är ngt man behöver innan man handlar. Christina

    SvaraRadera
  14. Vilken härlig affär, både till jul och nu!
    Köpsugen brukar jag bli på "såna" ställen...
    Sv- Jo då en zinktunna är det jag har, tack för rara kommentaren.
    Kram Sussi

    SvaraRadera